سفارش تبلیغ
صبا ویژن

ماییم و نوای بی نوایی

نظر

با شروع مثبت ‌اندیشی، کنترل زندگیتان را به دست گیرید

مثبت ‌اندیشی هنری است که می‌تواند به شما کمک کند بهتر زندگیتان را مدیریت کنید. برای اینکه یاد بگیرید چطور می‌توانید مثبت‌اندیش باشید، راه‌های زیادی وجود دارد. مثبت‌اندیشی چیزی نیست که یک روز از آسمان توی دامنتان بیفتد، بلکه مستلزم تلاش و یادگیری مهارت‌هایی خاص است. با شروع به مثبت اندیشیدن، خودتان را در موقعیتی قرار خواهید داد که به شما اجازه می‌دهد نه‌ تنها زندگیتان را بهتر مدیریت کنید بلکه کمکتان می‌کند اعتماد‌ به ‌نفستان را هم بالا ببرید.
 

قدرت مثبت‌اندیشی

آیا تابحال به این فکر کرده‌اید که افکاری که از ذهنتان می‌گذرند مسئول اتفاقاتی است که در زندگیتان می افتد؟ آنچه که فکر می‌کنیم دقیقاً همان ‌چیزی است که در زندگی بدست می آوریم. طریقه فکر کردن ما بر رفتار؛ احساسات و روحیه ما ، آنطور که همه ‌چیز را می‌بینیم و در موقعیت‌های مختلف چطور کنش و واکنش نشان می‌دهیم، تاثیر می‌گذارد. پس آنچه که در ذهن ما می‌گذرد خود زندگیمان است. با قدرت مثبت‌اندیشی و به محض اینکه مثبت‌اندیشی را شروع کنید، عزت و اعتماد به نفستان قوی و محکم خواهد شد و همه چیز به نظرتان ساده‌تر خواهد رسید.
 

قدرت مثبت‌اندیشی با تصویرسازی

قدرت ذهن، پس از قدرت روح، دومین ابزار قدرتمندی است که داریم و می‌تواند در بسیاری از موقعیت‌ها حتی تمایلات و قدرت‌های فرا انسانی هم به ما بدهد (مثلاً در مواقع خطر).

افکار ما می‌تواند از ذهن ناخودآگاهمان عبور کرده و در آن ذخیره شوند که این می‌تواند بر رفتارها و واکنش‌های ما اثر بگذارد. افکار ما همچنین این توانایی را دارند که وارد ذهن ناخودآگاه اطرافیانمان هم بشوند. افکاری که با دیگران تقسیم می‌کنیم، باعث می‌شود به ‌طور مثبت یا منفی نسبت به ما جهت‌گیری کنند. ممکن است احساس عشق و احترام یا احساس عصبانیت و تنفر نسبت به ما پیدا کنند. افکار ما موجب عمل‌ها و واکنش‌های ما، نه تنها در دنیای ذهنمان بلکه در دنیای واقعی هستند.

آیا تابحال فکر کرده‌اید چطور می‌توانید در زندگیتان تغییر اساسی ایجاد کنید؟ ایجاد تغییر در زندگیمان فقط با کنترل کردن افکارمان میسر است، اینکه بتوانیم از منفی‌بافی دوری کنیم و فقط مثبت‌ها و زیبایی‌های زندگیمان را نشان دهیم. این قدرت فکر ماست! در زیر به 10 راه موثر برای کمک به شروع مثبت‌اندیشیدن و استفاده عالی از قدرت ذهنمان اشاره می‌کنیم.
 

1. شروع کنید به موفقیت فکر کنید.

یک تصویر غیرقابل ویرایش بعنوان یک شخص موفق از خودتان در ذهنتان ایجاد کنید. این تصویر قوی را همیشه همراهتان داشته باشید و اجازه ندهید هیچوقت از ذهنتان پاک شود. به مرور زمان، این تصویر با شما رشد یافته و جزئیات آن مشخص‌تر می‌شوند. هیچ‌وقت نباید با واقعیت تصویر عقلانی مبارزه کنید چون کار بسیار خطرناکی است. ذهن شما همچنین سعی خواهد کرد منافذ خالی آنچه ابتدا تصویر شده بود را پر کند. همیشه صرفنظر از اینکه چقدر در آن لحظه ممکن است همه چیز بد و زشت به نظرتان برسد، موفقیت را  به یاد داشته باشید.

هربار یک فکر منفی درمورد قدرت و توانایی‌هایی فردیتان به ذهنتان خطور می‌کند، سعی کنید سریع به یک چیز خیلی مثبت فکر کنید.

 

2. موانع و ترس‌ها را دور بزنید.

تخیلتان را با موانع نسازید. درعوض سعی کنید وجود هر مانعی را به حداقل برسانید. مشکلات باید بررسی شوند و به طور موثری با آنها برخورد شود تا از بین بروند، بدون اینکه لازم باشد نیرویی بیشتر از آنچه لازم دارند برایشان استفاده کنید. بعضی‌وقت‌ها ترس مشکلات را چندبرابر نشان می‌دهد و بعد واقعی آنها را مخفی می‌کند.

 

3. افکارتان را به تصویر تبدیل کنید.

به مغزتان بعنوان یک دستگاه پخش ویدئو نگاه کنید. تصاویر از افکار ما می‌آیند، گاهی در ذهنمان شکل می‌گیرند و ما را می‌ترسانند یا اینکه به ما قدرت می‌دهند خلاق باشیم و رویاپردازی کنیم.

افکار منفی تصاویر منفی ایجاد می‌کنند و درنتیجه واکنش‌های ما را منفی می‌کنند. همین اتفاق برای افکار مثبت می‌افتد که دقیقاً برعکس این عمل می‌کند و به سود ما هستند. برای شروع مثبت‌اندیشی باید این تصویر مثبت را در ذهنتان بسازید و از الهام و خلاقیتی که به شما می‌دهد استفاده ببرید.

 

4. به‌سادگی تحت تاثیر دیگران قرار نگیرید.

این یکی از هوشمندانه‌ترین توصیه‌هاست. نباید اینقدر تحت‌تاثیر دیگران قرار گیرید که بخواهید از آنها کپی کنید. هیچ‌کس نمی‌تواند به اندازه‌ خود شما موثر باشد. یادتان باشد که باوجود اینکه یک نفر ممکن است بسیار فعال و موفق به‌نظر برسد، اما آنها هم ممکن است به همان اندازه کمبود اعتماد‌به‌نفس داشته باشد و به اندازه خود شما بترسد.

 

5. خودتان را بهتر بشناسید.

سعی کنید خودتان را بهتر بشناسید. ببینید چه چیزی موجب پایین آمدنتان یا ترس‌ها و سوءظن‌ هایتان شده است. امکان دارد که این احساسات منفی از کودکیتان ریشه گرفته باشد. ممکن است برای کمک به درک بهتر این احساسات  و رفتارها به یک متخصص نیاز پیدا کنید. سعی کنید خودتان را بهتر بشناسید که این اولین قدم برای کنترل بهتر زندگیتان است.

 

6. از مهارت‌هایتان یک ارزیابی واقع‌بینانه به عمل آورید.

مهارت‌هایتان را ارزیابی کرده و بعد آن را تا 10 بالا ببرید. این به آن معنا نیست که خودخواه خواهید شد. برعکس باید به قدرت‌ها و ابزارهایتان برای ایجاد یک اعتماد به نفس قوی در خودتان اعتقاد پیدا کنید. فقط زمانی که به خودتان ایمان پیدا کردید می‌توانید مثبت فکر کنید.

 

7. شروع کنید مثبت فکر کنید و خلاق باشید.

مثبت‌اندیشی را به تفکر خلاق تبدیل کنید. مثبت‌اندیشی به تنهایی کمکتان نمی‌کند زندگیتان را بهتر اداره کنید. آنچه جدا از مثبت‌اندیشی به آن نیاز داریم تفکر خلاق است. تفکر خلاق یعنی بتوانید برنامه‌ریزی کنید، طرح‌ریزی کنید و اهدافی برای آینده‌تان درنظر بگیرید. از چیزهای خیلی کوچک روزمره شروع کنید. این می تواند اولین قدم برای سازمان دادن به افکارتان درمورد نحوه اجرای کارهایتان است.

همچنین قدرت تفکر خلاق کنار از فوایدی که می‌تواند به  همراه داشته باشد، بعنون تاثیری مثبت بر اطرافیانمان نیز قابل استفاده است. با استفاده از آن می‌توانیم دیگران را تحت تاثیر قرار دهیم، به آنها انگیزه، انرژی و بصیرت دهیم. خلاقانه فکر کردن چیزی است که می‌توانیم خودمان را برای آن آموزش و تمرین دهیم. ممکن است نیازمند زمان و تلاش ما باشد اما وقتی به آن دست پیدا کنیم، می‌توانیم زندگیمان را به بهترین شکل مدیریت کنیم.

 

8. از زمانتان به طور موثر استفاده کنید.

شروع کنید افکارتان را به عمل تبدیل کنید. تلاش کنید و راه‌هایی را برای ساده کردن کارهای اجباری روزانه پیدا کنید تا در زمانتان صرفه‌جویی شود.

 

9. مشکلات هر روزتان را حل کنید.

برای حل بعضی از مشکلات عملکردی هر روزتان تمرکز کنید  و بعد به قدرت مثبت‌اندیشی خود برای شکل دادن به قدم‌های بعدی زندگی جهت بدهید.

 

10. دست از خیال‌پردازی برندارید.

بله خیال‌پردازی کنید! قدرت فکر کردن شما را به لحظات عالی می‌برد که موجب شادی و خوشحالیتان شده بوده است. می‌تواند به طور جادویی شما را به کنار ساحل ببرد انگار که به تعطیلات آمده‌اید! می تواند شما را به سمت صداها، رنگ‌ها، بوها و آدم‌های محبوبتان ببرد.

این مطلب برام ایمیل شده بود خیلی خوشم اومد . امیدوارم شما هم خوشتون بیاد


نظر

روستای ایستا واقع در شهرستان طالقان شاید مرموزترین روستای ایران باشد، روستایی در خاک البرز که مردمانش در زمان توقف کرده اند.

به گزارش خبرنگار مهر در کرج‏، سکوت حکمفرماست و کسی کاری به کار کسی ندارد. در کوچه ها اثری از رد پای تکه آهنهایی که در شهر "خودرو" نامیده می شود نیست. مردمانی که چون تابلو نقاشی زندگی و آداب و رسوم گذشته را در عصر ارتباطات یدک می کشند.

نه تنها شبها پای تلویزیون نمی نشینند که به شب نشینی هم اعتقادی ندارند. عروسی و عزا ندارند و مراسمی چون جشن تولد، سالگرد ازدواج و... برای آنان معنا و مفهومی ندارد.

مهمان نواز هستند به شرطی که احدی از زنان قصد ورود به روستای آنان را نداشته باشد. همانطور که تا کنون کسی از دنیای بیرون زنان آنان را ندیده است. متمول هستند و از طریق فروش زمینهای پدریشان در تبریز روزگار می گذرانند.

شناسنامه ندارند و جزو آمار جمعیت ایران به حساب نمی آیند. هیچگونه خدمات دولتی را دریافت نمی کنند.

جایی که هرگونه امکانات دنیای جدید را نمی پذیرند

اینجا ایستا است؛ مرموزترین روستای ایران! جایی که هیچگونه امکانات دنیای جدید را نمی پذیرند و بدون آب لوله کشی، گاز، برق، درمانگاه، ماشین آلات، وسایل ارتباطی و ... زندگی می کنند.

گروهی از پیروان میرزا صادق مجتهد تبریزی، فقیه مشهور دوره مشروطه که با الهام از آرای تجددستیز او چنین زندگی را در زمانه تسلط مدرنیته سامان داده‌اند.

میرزا صادق مجتهد تبریزی از فقهایی بود که در هر دو حیطه نظر و عمل، بسیار بر طرد مطلق اندیشه تجدد و دستاور‌هایش تاکید می‌کرد و تا پایان عمر بر عدم جواز استفاده از ابزار تکنولوژیک و امور جدید و مدرن فتوا می‌داد.

اهالی روستای ایستا واقع در شرق طالقان اوقات شرعی نماز را با شاخصه‌های خود استخراج کرده و آغاز و پایان ماه مبارک رمضان را نیز با رویت خویش تعیین می‌کنند، به رویای صادقانه معتقدند، آنان به شدت منتظر ظهور امام مهدی ‌(عج) هستند.

فرزندان آن بعد از رسیدن به سن تکلیف مختارند که با آنان زندگی کنند یا به شهر تبریز بازگردند، هیچگونه فعالیت‌ سیاسی و اجتماعی نداشته و باورهای خود را تبلیغ نمی‌کنند.

اهالی روستای ایستا شناسنامه ندارند

اهالی روستای ایستا شناسنامه ندارند و از امکانات رفاهی جدید مانند آب لوله کشی، گاز، برق، تلفن، رادیو و تلویزیون و... استفاده نمی‌کنند.

کودکان آن روستا به سبک سنتی و مکتب خانه‌ای با فراگیری دروسی همانند واجبات و محرمات فقهی، خوشنویسی و اصول عقاید سواددار می‌شوند.

ساعت مچی و دیواری در محل زندگی "اهل توقف" وجود ندارد و سیمان و آهن در معماری خانه‌های آنان به کار نرفته است.
آنان به نحو اسرارآمیزی از مردم فاصله می‌گیرند و کمتر کسی را به خانه خود راه می‌دهند.

از هر نوع مظاهر مدرنیته و تکنولوژی دوری می‌کنند و با این عزلت گزینی و انتخاب زندگی رهبانی، هاله‌ای از شایعات و سخنان عجیب را در اطراف خود پراکنده‌اند.

اهالی بومی طالقان که به درستی نمی‌دانند اینان از کجا آمده‌اند و چه مرام و مسلکی دارند، گاه آنان را اسماعیلی مذهب و زمانی دراویش ترک دنیا گفته قلمداد می‌کنند که در انتظار ظهور امام مهدی (آخرین پیشوای شیعیان) هستند


نظر

روزی پسر بچه ای نزد شیوانا رفت( در تاریخ مشرق زمین شیوانا کشاورزی بود که او را استاد عشق و معرفت ودانایی می دانستند)و گفت : " مادرم قصد دارد برای راضی ساختن خدای معبد و به خاطر محبتی که به کاهنمعبد دارد، خواهر کوچکم را قربانی کند. لطفا خواهر بی گناهم را نجات دهید ."  

شیوانا سراسیمه به سراغ زن رفت و با حیرت دید که زن دست و پای دخترخردسالش را بسته و در مقابل در معبد قصد دارد با چاقو سر دختر را ببرد. جمعیت زیادی زن بخت برگشته را دوره کرده بودندو کاهن معبد نیز با غرور وخونسردی روی سنگ بزرگی کنار در معبد نشسته و شاهد ماجرا بود.  

شیوانا بهسراغ زن رفت و دید که زن به شدت دخترش را دوست دارد و چندین بار او را درآغوش می گیرد و می بوسد. اما در عین حال می خواهد کودکش را بکشد. تا بتاعظم معبد او را ببخشد و برکت و فراوانی را به زندگی او ارزانی دارد. شیوانا از زن پرسید که چرا دخترش را قربانی می کند. زن پاسخ داد که کاهن معبد گفته است که باید عزیزترین پاره وجود خود را قربانی کند، تا بت اعظم او را ببخشد و به زندگی اش برکت جاودانه ارزانی دارد. شیوانا تبسمی کرد و گفت : " اما این دختر که عزیزترین بخش وجود تو نیست. چون تصمیم به هلا کش گرفته ای. عزیزترین بخش زندگی تو همین کاهن معبد است که به خاطر حرف او تصمیم گرفته ای دختر نازنین ات را بکشی. بت اعظم که احمق نیست. او به تو گفته است که باید عزیزترین بخش زندگی ات را از بین ببری و اگر تو اشتباهی به جای کاهن دخترت را قربانی کنی . هیچ اتفاقی نمی افتد و شاید به خاطرسرپیچی از دستور بت اعظم بلا و بدبختی هم گریبانت را بگیرد ! "

 

زن مکث کرد. دست و پای دخترک را باز کرد. او را در آغوش گرفت و آنگاه درحالی که چاقو را محکم در دست گرفته بود، به سمت پله سنگی معبد دوید.اماهیچ اثری از کاهن معبد نبود! می گویند از آن روز به بعد دیگر کسی کاهن معبد را در آن اطراف ندید


نظر

پیمان ژاله گفت: به طور قطع آمریکا و رژیم‌صهیونیستی پشت صحنه آشوب‌های اخیر تهران هستند.

پیمان ژاله برادر بزرگ شهید "صانع ژاله " در گفت‌و‌گو با ایرنا گفت: من به عنوان برادر شهید از ملت ایران انتظار دارم همچون نهم دی ماه 88 بار دیگر فتنه‌گران و ایادی آنها را محکوم کرده و مراجع قضایی هم تروریست‌ها و حامیان آنها را به اشد مجازات برسانند.

وی اظهار داشت: به شهادت رساندن برادر دانشجویم را تداوم حرکت تروریستی استکبار می‌دانم که مظلومانه دانشمندان هسته‌ای کشورمان همچون شهیدان علی‌محمدی و شهریاری را به شهادت رساندند و آن را بشدت محکوم می‌کنم و به سران فتنه و ایادی آنها اعلام می کنم که دیگر بیش از این در مقابل ملت قرار نگیرند.

زین‌الدین انصاریان پسرخاله شهید ژاله هم گفت: فتنه 25 بهمن‌ماه سازماندهی شده و از سوی آمریکا، انگلیس و رژیم‌صهیونیستی است که بار دیگر با بیانیه و حضور سران فتنه موجب ریخته شدن خون یکی دیگر از جوانان عزیز ایران زمین شد.

وی گفت: اینها با شهادت فرزندان این آب و خاک به خیال خود می خواهند با نظام اسلامی ما مقابله کنند اما باید بدانند که برای همیشه تاریخ خط خود را از ملت جدا کردند و دیگر راه بازگشت و استغفار را هم ندارند.

آقای قادر ژاله پدر شهید صانع ژاله که بشدت ناراحت بود، تنها به این جمله اکتفا کرد: خداوند خود اجازه نخواهد داد که خون جوانان بی‌گناه ایران اسلامی پایمال شود.

فرماندار پاوه گفت: شهید " صانع ژاله " فرزند یکی از خانواده‌های متدین و مذهبی این شهرستان است.

"حسین خدرویسی، افزود: زادگاه این شهید، روستای "خانقاه" در شهرستان پاوه می باشد که روز گذشته با تیراندازی مستقیم منافقین به درجه رفیع شهادت نایل آمد.

وی گفت: با همکاری بنیاد شهید در حال انجام مقدمات برای تحویل گرفتن و انتقال پیکر پاک این شهید به شهرستان هستیم و به طور حتم یکی از باشکوهترین آیینهای تشییع را برای وی برگزار خواهیم کرد.

شهید ژاله از دانشجویان دانشکده هنر دانشگاه تهران و حافظ 10 جزء قرآن کریم و از مدافعان انقلاب اسلامی بود که بعد از ظهر دیروز ( 25 بهمن ماه) حدود ساعت 17 تا 18 در حوالی میدان انقلاب با گلوله ای که از یک نوع اسلحه کوچک شلیک شده بود به شهادت رسید. این دانشجوی بسیجی 26 سال داشت.


نظر

تهران ـ نمایندگان مجلس شورای اسلامی در بیانیه ای تاکید کردند: کاسه صبر ملت از مدارا در برابر سران فتنه لبریز شده است و همگان خواستار اشد مجازات آنها هستند

به گزارش خبرنگار پارلمانی ایرنا، در پایان جلسه علنی روز سه شنبه مجلس محمد دهقانی عضو هیات رییسه بیانیه 233 نفر از نمایندگان مجلس شورای اسلامی را در محکومیت آشوبگری روزگذشته فتنه گران را قرائت کرد.
متن بیانیه نمایندگان مجلس شورای اسلامی به شرح زیر است:
"در حالی که پژواک فریاد ضد استعماری و ضد استبدادی امام خمینی (ره) و بازتاب قیام و انقلاب اسلامی ملت ایران پس از گذشت 32 سال از تونس و مصر در فضای جهان اسلام پیچیده و بیداری اسلامی ارکان سلطه آمریکا و اسراییل در منطقه را به لرزه افکنده است کروبی و موسوی با دعوت به تظاهرات به بهانه حمایت از مردم مصر و در حقیقت برای خدمت به آمریکا و رژیم صهیونیستی بار دیگر فتنه ای به راه انداختند و آب به آسیاب دشمنان اسلام و مسلمانان ریختند و برای رسانه های غربی و آمریکایی خوراک تبلیغاتی فراهم کردند.
در حالی که همگان قیام ها و انقلاب های امروز ملت های مسلمان منطقه را در برابر حکام خود فروخته و مستبد الهام گرفته از انقلاب اسلامی ایران می‌دانند و در حالی که آمریکا و رژیم اشغالگر قدس و نوکران منطقه ای آنها به صراحت و با نگرانی اعلام می‌کنند که می ترسند در مصر و تونس و دیگر کشورهای اسلامی حکومتی نظیر جمهوری اسلامی ایران به قدرت برسد این آقایان که در ماه ها و هفته های قبل از انتخابات سال 88 مدعی پیروی و اطاعت از امام راحل بودند امروز کاری می‌کنند که باعث خوشحالی آمریکایی ها و صهیونیست ها می‌شود و مورد تایید و تشویق آنها قرار می‌گیرد.
از کروبی و موسوی باید پرسید که آیا حضور میلیونی مردم مسلمان ایران در راهپیمایی اقیانوس گونه ملت در 22 بهمن امسال و حمایت این مردم در انقلاب مصر و تونس کافی نبود که شما خواستید با دعوت به تظاهرات دیگری در 25 بهمن میدان را برای توطئه منافقین و سلطنت طلب‌ها و دیگر مزدوران بیگانه و ضد انقلاب آماده کنید؟ و از این تجمع پراکنده و حداکثر چند هزار نفری جز خدمت به دشمنان چه طرفی بستید؟
کروبی و موسوی مگر شما در روز قدس 88 دعوت به تظاهرات و راهپیمایی نکردید؟ مگر نوکران و فریب خوردگان آمریکا و اسراییل در آن روز در حمایت از شما شعار "نه غزه نه لبنان" را سر ندادند؟ پس چه شده است که امروز به یاد مردم مصر افتاده اید که بزرگ‌ترین منشا اعتراض آنها به حکومت نامبارک حسنی مبارک، کامل کردن محاصره نوار غزه با بستن گذرگاه رفح و حمایت همه جانبه از رژیم صهیونیستی و اطاعت کامل از آمریکا بوده است؟ آیا از این بازی مفتضح و ننگ آور خود شرم نمی کنید؟ و تصور می‌کنید هنوز نزد مردم مسلمان و انقلابی ایران آبرویی دارید؟ ایا راهپیمایی مردم در نهم دی ماه 88 کافی نبود که بدانید شما جز حبابی بر سر دریای طوفانی مردم نیستید؟
ما نمایندگان مجلس شورای اسلامی مسوولیت مستقیم شهادت یک دانشجوی بسیجی را در روز 25 بهمن 89 در تهران و سایر خسارت های وارده و بهره برداری دشمنان از این حرکت ضد مردمی، ضد اسلامی و ضد انقلابی را متوجه کروبی و موسوی می‌دانیم و معتقدیم که کاسه صبر ملت از مدارا در برابر این آقایان لبریز شده است و همگان خواستار اشد مجازات آنها هستند.
ما از همه کسانی که در عالم سیاست خود را انقلابی، مسلمان و مردمی می‌دانند و تاکنون موضع صریح در برابر موسوی و کروبی نگرفته اند و رفتار بیگانه پسند آنها را محکوم نکرده اند، می‌خواهیم با صراحت از آنها اعلام بیزاری کنند و بدانند که اگر در این کار کوتاهی کنند نزد مردم جایگاه و اعتباری نخواهند داشت.
پیام ما نمایندگان مجلس که همان پیام ملت ایران است به مردم آزاده مصر و تونس و سایر ملت های مسلمان و بیدار منطقه این است که این حرکت های مذبوحانه را از قبیل همان توطئه های آمریکا و رژیم صهیونیستی بدانند و اطمینان داشته باشند که ملت بزرگ و انقلابی، مسلمان و شهیدپرور ایران که پرچم دار و پیش آهنگ مبارزه با آمریکا و رژیم اشغالگر قدس است، پشت سر رهبر معظم انقلاب اسلامی که سخنان شجاعانه و صریح ایشان را در نمازجمعه 15 بهمن 89 در تهران شنیده اید، گام برمی‌دارند و هرگز در حمایت از انقلاب مردمی شما کوتاهی نخواهند کرد و به مزدوران آمریکا و اسراییل اجازه نخواهند داد مسیر انقلاب های شما را با توطئه های خود منحرف سازند.
درود خدا بر مردم به پا خواسته مصر و تونس و درود خدا بر شهدای انقلاب این دو کشور و ننگ و نفرت بر آمریکا و اسراییل و نوکران آنها و همه آنها که با فتنه گری و توطئه در خدمت آنها قرار دارند.
در پایان ما نمایندگان همچنین از کمیته تشکیل شده در مجلس شورای اسلامی می‌خواهیم هر چه سریع تر دست های پیدا و پنهان منافقان، سلطنت طلبان و مزدوران آمریکا و رژیم صهیونیستی را در توطئه ناکام اخیر برملا سازند و به ملت ایران معرفی نمایند."
در هنگام قرائت بیانیه نمایندگان شعارهای "مرگ بر موسوی و کروبی و خاتمی" "موسوی و کروبی اعدام باید گردند" و "هاشمی هاشمی بصیرت بصیرت" سر می‌دادند