سفارش تبلیغ
صبا ویژن

ماییم و نوای بی نوایی

نظر

مدتی پیش خبر برگزاری پارتی های زنانه در تهران و در مناطق مختلف اطلاع رسانی شد که رسانه های بسیاری به آن پرداختند و متولیان برگزاری این مراسمات مدعی شدند که برای برگزاری برنامه هایشان از اداره اماکن مجوز دارند!

استخر پارتی‌های زنانه در تهران /تصاویر

استخر پارتی زنانه قانونی یا …

پرتال خبری واکنش: پارتی های زنانه که شامل چند محور همچون حضور «دی جی»؛ آموزش «رقص»، مسابقه رقص، مسابقه «تک خوانی زنان» و انجام حرکات موزون توسط زنان در تالار های لوکس مناطق مختلف تهران با کمترین قیمت ممکنه در حال برگزاری است، این روزها به پر حاشیه ترین خبر در فضای مجازی و سایت های تخفیف تبدیل شده است و متولیان برگزاری آن هیچ ابایی به پاسخگویی شفاف ندارند و حتی اظهار داشته اند که خانم ها برای حضور در این مراسم از ساعت ها قبل به آرایشگاه رفته و در این مراسم شرکت می کنند.

استخر پارتی‌های زنانه در تهران /تصاویر

 

این پارتی ها که تقریباً هر هفته روز های پنج شنبه و جمعه بر گزار می شود با آنکه به طور گسترده در فضای مجازی تبلیغ می شود اما کوچکترین برخوردی با این مراسمات صورت نگرفته و متولیان آن با برپایی مجلسی جهت ترویج رقص و خوانندگی زنان همچنان با قوت به کار خود ادامه می دهند. و حالا اینبار کار خود را به استخر پارتی گسترش داده اند و مراسم رقص و پارتی در استخر با نور پردازی و حضور دی جی برگزار می شود!

استخر پارتی‌های زنانه در تهران /تصاویر

به راستی اطمینان خاطر متولیان برگزاری این برنامه ها که حتی شماره های موبایل خود را نیز در تبلیغات منتشر می کنند به پشتوانه کدام نهاد و یا ارگان است که هیچ ابایی از تبلیغ و پاسخگویی و اعلام علنی حضور دیجی در مراسمشان و برگزاری مسابقه رقص ندارند؟!با اخبار اجتماعی سایت واکنش همراه باشید.