سفارش تبلیغ
صبا ویژن

ماییم و نوای بی نوایی

نظر

تهران ـ نمایندگان مجلس شورای اسلامی در بیانیه ای تاکید کردند: کاسه صبر ملت از مدارا در برابر سران فتنه لبریز شده است و همگان خواستار اشد مجازات آنها هستند

به گزارش خبرنگار پارلمانی ایرنا، در پایان جلسه علنی روز سه شنبه مجلس محمد دهقانی عضو هیات رییسه بیانیه 233 نفر از نمایندگان مجلس شورای اسلامی را در محکومیت آشوبگری روزگذشته فتنه گران را قرائت کرد.
متن بیانیه نمایندگان مجلس شورای اسلامی به شرح زیر است:
"در حالی که پژواک فریاد ضد استعماری و ضد استبدادی امام خمینی (ره) و بازتاب قیام و انقلاب اسلامی ملت ایران پس از گذشت 32 سال از تونس و مصر در فضای جهان اسلام پیچیده و بیداری اسلامی ارکان سلطه آمریکا و اسراییل در منطقه را به لرزه افکنده است کروبی و موسوی با دعوت به تظاهرات به بهانه حمایت از مردم مصر و در حقیقت برای خدمت به آمریکا و رژیم صهیونیستی بار دیگر فتنه ای به راه انداختند و آب به آسیاب دشمنان اسلام و مسلمانان ریختند و برای رسانه های غربی و آمریکایی خوراک تبلیغاتی فراهم کردند.
در حالی که همگان قیام ها و انقلاب های امروز ملت های مسلمان منطقه را در برابر حکام خود فروخته و مستبد الهام گرفته از انقلاب اسلامی ایران می‌دانند و در حالی که آمریکا و رژیم اشغالگر قدس و نوکران منطقه ای آنها به صراحت و با نگرانی اعلام می‌کنند که می ترسند در مصر و تونس و دیگر کشورهای اسلامی حکومتی نظیر جمهوری اسلامی ایران به قدرت برسد این آقایان که در ماه ها و هفته های قبل از انتخابات سال 88 مدعی پیروی و اطاعت از امام راحل بودند امروز کاری می‌کنند که باعث خوشحالی آمریکایی ها و صهیونیست ها می‌شود و مورد تایید و تشویق آنها قرار می‌گیرد.
از کروبی و موسوی باید پرسید که آیا حضور میلیونی مردم مسلمان ایران در راهپیمایی اقیانوس گونه ملت در 22 بهمن امسال و حمایت این مردم در انقلاب مصر و تونس کافی نبود که شما خواستید با دعوت به تظاهرات دیگری در 25 بهمن میدان را برای توطئه منافقین و سلطنت طلب‌ها و دیگر مزدوران بیگانه و ضد انقلاب آماده کنید؟ و از این تجمع پراکنده و حداکثر چند هزار نفری جز خدمت به دشمنان چه طرفی بستید؟
کروبی و موسوی مگر شما در روز قدس 88 دعوت به تظاهرات و راهپیمایی نکردید؟ مگر نوکران و فریب خوردگان آمریکا و اسراییل در آن روز در حمایت از شما شعار "نه غزه نه لبنان" را سر ندادند؟ پس چه شده است که امروز به یاد مردم مصر افتاده اید که بزرگ‌ترین منشا اعتراض آنها به حکومت نامبارک حسنی مبارک، کامل کردن محاصره نوار غزه با بستن گذرگاه رفح و حمایت همه جانبه از رژیم صهیونیستی و اطاعت کامل از آمریکا بوده است؟ آیا از این بازی مفتضح و ننگ آور خود شرم نمی کنید؟ و تصور می‌کنید هنوز نزد مردم مسلمان و انقلابی ایران آبرویی دارید؟ ایا راهپیمایی مردم در نهم دی ماه 88 کافی نبود که بدانید شما جز حبابی بر سر دریای طوفانی مردم نیستید؟
ما نمایندگان مجلس شورای اسلامی مسوولیت مستقیم شهادت یک دانشجوی بسیجی را در روز 25 بهمن 89 در تهران و سایر خسارت های وارده و بهره برداری دشمنان از این حرکت ضد مردمی، ضد اسلامی و ضد انقلابی را متوجه کروبی و موسوی می‌دانیم و معتقدیم که کاسه صبر ملت از مدارا در برابر این آقایان لبریز شده است و همگان خواستار اشد مجازات آنها هستند.
ما از همه کسانی که در عالم سیاست خود را انقلابی، مسلمان و مردمی می‌دانند و تاکنون موضع صریح در برابر موسوی و کروبی نگرفته اند و رفتار بیگانه پسند آنها را محکوم نکرده اند، می‌خواهیم با صراحت از آنها اعلام بیزاری کنند و بدانند که اگر در این کار کوتاهی کنند نزد مردم جایگاه و اعتباری نخواهند داشت.
پیام ما نمایندگان مجلس که همان پیام ملت ایران است به مردم آزاده مصر و تونس و سایر ملت های مسلمان و بیدار منطقه این است که این حرکت های مذبوحانه را از قبیل همان توطئه های آمریکا و رژیم صهیونیستی بدانند و اطمینان داشته باشند که ملت بزرگ و انقلابی، مسلمان و شهیدپرور ایران که پرچم دار و پیش آهنگ مبارزه با آمریکا و رژیم اشغالگر قدس است، پشت سر رهبر معظم انقلاب اسلامی که سخنان شجاعانه و صریح ایشان را در نمازجمعه 15 بهمن 89 در تهران شنیده اید، گام برمی‌دارند و هرگز در حمایت از انقلاب مردمی شما کوتاهی نخواهند کرد و به مزدوران آمریکا و اسراییل اجازه نخواهند داد مسیر انقلاب های شما را با توطئه های خود منحرف سازند.
درود خدا بر مردم به پا خواسته مصر و تونس و درود خدا بر شهدای انقلاب این دو کشور و ننگ و نفرت بر آمریکا و اسراییل و نوکران آنها و همه آنها که با فتنه گری و توطئه در خدمت آنها قرار دارند.
در پایان ما نمایندگان همچنین از کمیته تشکیل شده در مجلس شورای اسلامی می‌خواهیم هر چه سریع تر دست های پیدا و پنهان منافقان، سلطنت طلبان و مزدوران آمریکا و رژیم صهیونیستی را در توطئه ناکام اخیر برملا سازند و به ملت ایران معرفی نمایند."
در هنگام قرائت بیانیه نمایندگان شعارهای "مرگ بر موسوی و کروبی و خاتمی" "موسوی و کروبی اعدام باید گردند" و "هاشمی هاشمی بصیرت بصیرت" سر می‌دادند