سفارش تبلیغ
صبا ویژن

ماییم و نوای بی نوایی

جامعه ی ما آکنده از بار اطلاعاتی سنگین است و ابزاری چون تلویزیون، رادیو، اینترنت، تبلیغات، پست الکترونیک و تلفن همراه همگی بر این سنگینی می‌افزایند. از سوی دیگر شکل زندگی در عصر حاضر بویژه در جوامع شهری ناگزیر توام با سر و صداها، ترافیک، ‌شلوغی‌ها و انبوهی از کارهای الزام‌آور روزمره است که قطعا تمام این فاکتورها افزایش استرس و سلب آرامش انسانها را موجب می شود.

محققان و روانشناسان در سالهای اخیر تلاش کرده‌اند به شیوه‌های مختلف که متداول‌ ترین آنها انتشار اخبار، مقالات و توصیه‌های بهداشتی است به مردم در حفظ آرامش در میان این همهمه و آشفتگی یاری برسانند. به اعتقاد آنها دسترسی و مطالعه این منابع هرازگاهی می‌تواند ما را به یاد نیاز اصلی مان به آرامش بیاندازد و حتی دقایقی از این زندگی پرمشغله جدا سازد. در این رابطه "استیو موریل" کارشناس و نویسنده مقاله ای در روزنامه "دیلی مدیتیشن و دیلی لایف" روش‌هایی را برای کسب آرامش در زندگی عنوان کرده که به شرح زیر آنها را ذکر می کنیم :

حداقل روزی 15 دقیقه را در سکوت بگذرانید و به نیازهای واقعی خود و چیزهایی که دارید فکر کنید. سکوت عصاره آرامش است. البته با اجبار نمی‌توان سکوت کرد. بلکه باید زمانی که فرا رسید آن را بپذیرید. روزی یک ساعت در اتاقی تنها بمانید و حتی اگر لازم شد در را روی خود ببندید.

هیچگاه جلوی گریه خود را نگیرید و گهگاهی گریه کنید این کار باعث تخلیه تنش‌هایتان شده و به شما آرامش می‌دهد.

وقتی احساس می‌کنید که سرتان پر از فکرهای جورواجور منفی است با قدم زدن آنها را پاک کنید.

افراد آرام به خود می‌گویند که برای تغییر گذشته کاری نمی‌توان کرد، آنگاه از تفکر به آینده و ادامه زندگی لذت می‌برند.

آرامش را از کودکان بیاموزید. آنها در همان لحظه‌ای هستند که زندگی می‌کنند و لذت می‌برند.

اگر نمی‌توانید دیگران را ببخشید بدانید که افکار خشمگین همواره شما را با این افراد مرتبط خواهد کرد. اما شاد کردن دیگران باعث آرامش می‌شود.

هر چه اکسیژن بیشتری به شما برسد آرام‌تر خواهید شد. بنابراین خوب است که در محل کار یا خانه خود گیاهانی را نگهداری کنید.

سعی کنید از چیزی که هستید راضی باشید در این صورت احساس آرامش بیشتری می‌کنید.

با حرکات آرام و صحبت کردن شمرده احساس آرامش را به جمع منتقل کنید.

با شوخ طبعی به آرامش خود کمک کنید.

مهم نیست که با شما مودبانه برخورد شود یا نه بلکه برخورد محترمانه شما باعث ایجاد آرامش و احساس خوبی در شما خواهد شد.

سرعت حرکت شما با احساستان رابطه مستقیمی دارد. آرام راه بروید و حرکات بدن خود را آرام کنید. طولی نمی‌کشد که آرام خواهید شد.

گاهی می‌توانید برای رسیدن به آرامش دراز بکشید، عضلات خود را شل کنید و به هیچ چیز فکر نکنید.

لحظه های زیبای زندگیتان را بنویسید و از آنها عکس و فیلم بگیرید. سپس بیشتر وقت آنها را به یاد آورید و درباره ‌شان فکر کنید و لذت ببرید.

آهسته غذا خوردن و جویدن باعث تجدید توان فکری و احساس آرامش خواهد شد.

هرچند وقت یکبار ساعت خود را باز کنید تا خود را از فشار زمان نجات دهید. همچنین درآوردن کفش‌ها به کاهش فشار عصبی کمک می‌کند.

برای تاثیر بیشتر و رسیدن به آرامش در خود متمرکز شوید و آرام نفس بکشید.

تمرین کنید که آرامتر از حد معمول صحبت کنید. اینکار به خودی خود ضربان قلب و تنفس را آرام می‌کند.

احساسات و مشکلات خود را به دیگران بگویید و آرامش بیشتری احساس کنید.

یکی از مهم ترین مهارت‌ها در آرام بودن، فکر نکردن به مسایل کوچک است. دومین مهارت، کوچک شمردن تمام مسایل است.

شاد کردن دیگران، ‌موجب آرامش می‌شود. نمی‌دانید چه لذتی دارد پول رستوران امشب را با توافق سایرین به یک کارتن خواب هدیه بدهید. قدردانی کنید. دیگران را برای لطف کردن به خود تحت فشار قرار ندهید، لطف که وظیفه نیست.

اگر می‌دانستید که: "سیگار کشیدن + ورزش نکردن‌ = استرس، اضطراب و حذف آرامش"، هرگز سیگار نمی‌کشیدید و ورزش کردن را به تعویق نمی‌انداختید.

راحتی یکی از عناصر مهم آرامش است. دمای مناسب، صندلی، لباس و کفش راحت این امکان را برای شما فراهم می‌کند. پوشیدن لباس های گشاد و راحت باعث ایجاد راحتی و احساس آرامش می‌شود.

اگر به عقاید مذهبی و معنوی پایبند باشید، به یکی از با افتخارترین روش‌های رسیدن به آرامش خاطر رسیده‌اید. اگر از خدا دور افتاده‌اید، اکنون وقت آشتی است. داشتن یک تکیه گاه معنوی در حد تعادل موجب آرامش می‌شود.


نظر

بیشتر اوقات زندگی روزمره ما به مراوده و گفتگو و تعامل با دیگران میگذرد. در منزل، محل کار، خیابان، تاکسی، مغازه، کلاس درس و … در این میان همیشه عده‏ای انگشت شمار از افراد در میان دیگران برتر بوده و نامشان زبانزد دیگران است. همچنین همیشه باعث جذب سایرین شده و در کل افرادی پرنفوذ و تاثیرگذار هستند. البته جذابیت شخصیتی با جذابیت زیبا بودن فرق دارد. جذابیت و گیرایی شخصیتی کاملا اکتسابی است و آگاهانه و یا ناآگاهانه کسب میشود. اینگونه افراد هیچ فرقی با دیگران ندارند؛ مثلا ستاره داشته و یا اینکه جادوگری بدانند بلکه به صورت دانسته و یا ناخودآگاه یک سری قوانین را همیشه رعایت می‏نمایند که همین قوانین عامل برتری و جذب دیگران و عامل نفوذ در اذهان است. ما نیز می‏توانیم اینطور باشیم. در اینجا به بعضی از این عوامل اشاره‏ای مختصر می‏نمایم :

1- کمتر حرف بزنیم :
این بدان معنا نیست که حرف نزنیم و یا سرمان در لاک خودمان باشد. بلکه هرجا نیاز به صحبت کردن بود خود را نشان داده و نظر خود را ایراد کنیم. متاسفانه بعضی افراد اینطور برداشت می‏نمایند که کم گویی یعنی هیچ‏گویی و همین امر باعث منزوی شدن و دور شدن از اجتماع می‏گردد.

2- قبل از شروع صحبت حداقل ?? ثانیه فکر کنیم :
فکر کردن قبل از شروع صحبت هر چند کم و کوتاه باعث گزیده‏گویی شده و از هرگونه گاف زدن و همچنین بیهوده گویی و با عجله صحبت کردن جلوگیری می‏کند. حتما دیده‏اید افرادی که پس از شنیدن حرفی یا سوالی مدت زمانی کوتاه آنرا حلاجی نموده و سپس بیان می‏نمایند و اکثر اوقات جواب آنها بسیار متین و درست است و هیچ جای ایراد نیست. اما امان از افرادی که آنچه به ذهنشان می‏آید را بیان می‏نمایند، بدون اینکه حتی لحظه‏ای در مورد آن فکر کنند. به اصطلاح با صدای بلند فکر ‏می‏کنند و اکثر اوقات حرفهایی می‏زنند که باعث پشیمانیشان می‏گردد. فکر کردن آسان است. تمرین کنیم.

3- با صدای بلند نخندیم :
خنده با صدای بلند شخصیت انسان را زیر سوال می‏برد. هیچ انسان گرانمایه‏ای را نخواهید دید که با صدای بلند خندیده و یا قهقهه بزند. از بازیگران معروف سینما (در زندگی شخصی) گرفته تا بزرگان و دانشمندان. با صدای بلند خندیدن باعث جلب توجه دیگران شده و با توجه به اینکه دیگران نمی‏دانند مطلب شما چقدر خنده‏دار است، باعث سوء برداشت آنها می‏شود.

4- لبخند بزنیم :
یک لبخند کوچک باعث جذب می‏شود. هر انسان دارای کودک درونی است که آن کودک درون به آنچه که خود بخواهد جذب می‏شود چه بخواهیم و چه نخواهیم. اخلاق کودک درون دقیقا مانند کودکان است و به چیزهای زیبا عکس العمل مثبت نشان می‏دهد. پس همانطور که یک کودک جذب یک لبخند می‏شود، ما نیز جذب چهره‏های بشاش و خنده‏رو می‏شویم. همچنین لبخند باعث زیباشدن چهره می‏شود.

5- در امور دیگران دخالت نکنیم :
برایتان چقدر پیش آمده که با تلفن همراه یا شخصی دیگر صحبت می‏کرده ‏اید که دقیقا پس از پایان صحبت، یک نفر دیگر آمده وگفته "چی شده؟"؟ حتما برایتان پیش آمده است که این قضیه کمی باعث تنفر شما شده است. امور دیگران به ما ربطی ندارد زیرا اگر ربط داشت، با ما نیز در میان گذاشته می‎‏شد. دخالت در امور دیگران باعث دفع آنها شده و نوعی دورشدن را ایجاد می‏نماید. زیرا با توجه به شناختی که افراد از شخص فضول دارند، از رفت و آمد و حتی صحبت مقابل وی خودداری می‏کنند.

6- شوخ طبع باشیم ولی بسیار بسیار کم شوخی کنیم :
شوخی هرقدر هم کوچک می‏تواند باعث رنجش شود مگر اینکه این شوخی با فکر قبلی و بررسی بیان شده و یا انجام شود. مثلا شوخی‏هایی که با شخصیت افراد رابطه دارد باعث قتل شخصیت می‏شود. شوخی اگر در حد یک لبخند کوچک و ملیح باشد، بسیار شیرین است و نه بیشتر. شوخی فراوان انرژی ذهنی را کاسته و جذابیت را از بین می برد. چراکه شوخی بتدریج پرده های حرمت را پاره کرده و کم کم موجب بی احترامی می شود. با این حال تبسم به چهره جذابیتی عمیق می بخشد. در تبسم سنگینی و متانت موج می زند ولی در خنده زیادی و شوخی سبکی و کاهش جذابیت نهفته است.

7- آنچه هستیم باشیم :
از بیان حرفهای بیخودی و دروغ و بزرگ کردن خود بپرهیزیم. آنچه که هستیم باشیم به این معنا که خود را بزرگتر از آنچه هستیم جلوه ندهیم و سعی نکنیم خود را به زور در دل مردم جای دهیم.

8- به وضع ظاهری خود برسیم :
یکی از عواملی که باعث تاثیرگذاری در بین سایرین می‏شود، خوش لباسی، خوشبویی و خوش صورتی است. مطمئنا هیچ کس دوست ندارد با شخصی که دهان او بوی بد می‏دهد و یا لباسش پاره است دمخور شود. ضمن اینکه هماهنگی و پاکیزگی ناخودآگاه باعث جذب مردم می شود. البته باید دقت شود که لباس های عجیب و غریب باعث جذب نمی شود. تمیزی و اطوی لباس، موهای مرتب، دهان خوشبو مجذوب کننده است. اما آراستگی ظاهری فقط به پوشش داخل و خارج خلاصه نمی شود بلکه حرفهای زیبا، جملات مثبت، اعمال درست نیز باعث جذب است.

9- سکوت را تمرین کنیم :
بعضی افراد می پندارند که هر چه شلوغتر و پر صداتر باشند بیشتر جذب می شوند ولی اینطور نیست. سکوت تاثیری ذهنی در افراد می گذارد. هنگام سکوت، در اطراف خود ایجاد خلاء می نماییم و این خود باعث جاذبه است. ضمن اینکه سکوت انسان را عاقلتر و با تجربه تر نشان می دهد، زمینه ای مناسب برای صمیمیت است. البته سکوت ناشی از ترس و عدم اعتماد بنفس، باعث کاهش جذابیت است. همچنین نرم و با ملایمت صحبت کنیم چراکه جیغ، داد و هوار، بلند صحبت کردن و خشن و عصبی بودن باعث قطع اعتماد مردم می شود.

10- فرد محترمی باشیم :
به خود و دیگران احترام بگذاریم. بی ادبی در کلام و گفتار و رفتار از جذابیت بسیار می کاهد. باید در ظاهر آراسته و در باطن وارسته بود. شخص مودب و متین و محترم بی تردید جذاب تر از بی ادبان است. هتاکی و ناسزا گفتن حتی به افراد بدصفت و بی شخصیت و همچنین تحقیر و تمسخر و غیبت و بدگویی مخالف با احترام است.

11- در رفتار و کلام قاطعیت داشته باشیم :
سست عنصر نبودن و پای تصمیمات و تعهدات ماندن موجب جذابیت است. افرادی که شخصیتی قاطع دارند هدفهای مشخص و ارزشهای معینی و برنامه های مدونی دارند و بلااستثنا جذابند. قدرت "نه" گفتن به درخواست های بی ارزش دیگران موجب رویش جذابیت است. بعضی افراد خود را فدای این و آن می کنند و هرکار مثبت یا منفی را قبول میکنند و اینطور می خواهد در دل دیگران رخنه کنند که نمی شود. جذابیت یعنی مصمم بودن و قاطعیت در رفتار و گفتار.

12- مراقب امیال و غرایز شخصی خود باشیم :
افراد دارای شخصیت مسلط و چیره بر غرایز و امیال، دارای تسلط بیشتری هستند. کسانی که بر میل جنسی، میل غذا خوردن، عواطف و هیجانات خود مسلط هستند، جذابیت معنوی دارند. تاثیر روانی گذاشته و انرژی مثبت از وجودشان فوران می کند. کسانی که غریزی و هوی هوسی هستند و مدام در پاسخ به امیال خود به سر می برند و نمی توانند خود را کنترل نمایند و خصوصا به زبان و نگاه خود مسلط نیستند، هیچگاه به جذابیتی که انتظار دارند دست نخواهند یافت و مسلما بدون کسب جذابیت از تاثیرگذاری هم خبری نیست


نظر

روزنامه‌ی وطن متن کامل وصیت‌نامه‌ی اسامه بن لادن را که در دسامبر ???? در اوج بمباران آمریکا علیه افغانستان با هدف کشتن وی نوشته بود، منتشر کرد.

به گزارش ایسنا به نقل از این روزنامه‌ی چاپ آمریکا، اسامه بن لادن، رهبر سابق القاعده، این وصیت‌نامه را ابتدا با شهادتین آغاز کرده و گفته است: این وصیت‌نامه را برای فرزندان، نزدیکان و مسلمانان می‌نویسم و می‌گویم آنچه در امت ما رخ می‌دهد همانطور که آنها را ناراحت می‌کند، من را نیز ناراحت می‌کند.

اسامه بن لادن در این متن وصیت‌نامه نوشته است: عشق به جهاد و مرگ در راه خدا ثروتی است که خداوند در من قرار داده و آثار شمشیر در تمامی قلب من نقش بسته و اگر هر مسلمانی از خودش این سوال را بپرسد که چرا امت ما به این مرحله از شکست و خواری رسیده است، جوابش بدیهی است چرا که این امت چشم به متاع دنیا دوخته و کتاب خدا را کنار گذاشته در حالی که ما نباید مانند یهود و نصاری دل به دنیا و لذت‌های بی‌ارزش آن و مسائل مادی ببندیم چون عشق به مرگ در راه خدا در قلب‌های ماست.

بن لادن در ادامه افزوده است: قلب من و قلب برادران مجاهدم زمانی که می‌دیدیم امت ما در شرق و غرب نسبت به کشتار و عذاب زنان و مردان و فرزندان مستضعف سکوت اختیار کرده‌اند، به درد می‌آمد.علت این وضع امت ما این بود که از مرگ در راه خدا ترس داشتند و تنها ما بودیم که به مبارزه پرداختیم. البته باید تاکید کنم که در این بین نیز تنها تعداد کمی از اعضای طالبان مقاومت کردند یعنی بسیاری قبل از اینکه حتی با دشمن رو به رو شوند، تسلیم شدند یا گریختند.

رهبر سابق القاعده نوشته است: امروز امت ما از یاری به ما و اعضای طالبان که نخستین دولت اسلامی در افغانستان را تشکیل دادند، بازماندند و دلیل این مساله کینه‌ی آمریکا نسبت به طالبان، دین یا همان طالبان است. همچنین بسیاری از آنها با مزدورانشان در ائتلاف شمال و دولت‌های دیگر توطئه کردند و سازمان‌های اطلاعات‌شان در خدمت به آمریکا، انگلیس و غرب وارد عمل شدند، قوانین اساسی را که دولت طالبان تدوین کرده بود، لغو کردند، حجاب را لغو نمودند و عادت‌های کفار را در پیش گرفتند. مشکل ما این است که علمای امت نیز امروز در گمراهی هستند.

اسامه بن لادن در این وصیت‌نامه به برخی حملات القاعده به آمریکا اشاره کرده و گفته است: نخستین آن بمب‌گذاری علیه تفنگداران دریایی آمریکا در لبنان و دوم انفجار سفارت آمریکا در نایروبی بود که از آن زمان اشغال سومالی توسط آمریکا آغاز شد به طوری که ?? هزار تن از برادران ما در این جنگ کشته شدند.

همچنین اسامه بن لادن خطاب به جوانان گفته است: برای مرگ حرص و ولع بیشتری داشته باشید، چرا که زندگی برای شما فایده‌ای ندارد. تنها به اظهارات تعدادی کمی از علما گوش دهید، چرا که بسیاری از آنها از افکار بشری و عادات و انحرافات تبعیت می‌کنند مانند انحرافاتی نظیر ایجاد بانک‌های رباخوار، قوانین جنایی، تاسیس احزاب، انجمن‌ها، جمعیت‌های زنان.

رهبر سابق القاعده همچنین خطاب به علمای دینی بیان داشته است: من امروز تعداد کمی از شما را به اسم می‌شناسم و بیانیه‌ها و فتواهای شما را خوانده‌ام و نمی‌خواهم نام شما را ببرم و به دشمنان بهانه‌ای بدهم تا به دنبال شما بگردند.

وی همچنین خطاب به زنان گفته است: شما امروز از شیوه‌های غربی تقلید می‌کنید. شما باید مکتبی برای مردان مجاهد در راه خدا باشید و از شرف خود محافظت کنید تا مادران مومنان باشید.

اسامه بن لادن خطاب به همسرانش نیز گفته است: خدا به شما جزای خیر دهد. شما بعد از خداوند برای من بهترین پشتیبان و بهترین یاور بودید و از همان زمانی که با من همراه شدید دانستید که مسیر پر از خطر است. شما زندگی راحت را ترک کردید و زندگی در کنار من را انتخاب کردید. در زندگی پرهیزکار بودید، بعد از من نیز پرهیزگار باشید. به فکر ازدواجش نیافتید و فرزندانتان را بزرگ کنید و به فداکاری‌هایتان ادامه دهید. اما شما ای پسرانم مرا عفو کنید چرا که من زمان زیادی برای شما از همان لحظه‌ای که به طرفداران جهاد پاسخ مثبت دادم، صرف نکردم. من همواره هم و غم مسلمانان و مسائل آنها را داشتم و مسیری پر از خطر را انتخاب کردم و شاهد خیانت و سختی‌های زیادی بودم. به شما توصیه می‌کنم که تقوای خدا پیشه کنید چرا که آن گرابهاترین توشه در زندگی دنیا است.

وی ادامه داد: نصیحت آخر من به مجاهدان است. هر جا که هستید به خودتان بازگردید و تا زمان کشتار یهودیان و صلیبی‌ها دست از مبارزه برندارید و در راستای پاکسازی صف‌های مجاهدان از مزدوران و خیانت‌کاران تلاش کنید.


نظر

رانندگان کامیون‌

اگر شما یک اتومبیل ‌سواری داشته باشید و با آن به سفر بروید خیلی آسان است، هر وقت که احساس خستگی می کنید می توانید در کنار جاده پارک کنید و کش و قوسی به بدن‌تان بدهید، ولی پیدا کردن مکانی مناسب برای پارک کردن یک کامیون اغلب دشوار است. به همین دلیل، رانندگان کامیون ساعت‌ها در یک موقعیت بدنی ثابت رانندگی می‌کنند و فشار زیادی به عضلات و ستون مهره‌هایشان وارد می‌شود. رانندگی در جاده‌های کوهستانی نیز مشکل دیگری است که راننده علاوه بر فشار دادن بی‌وقفه ی پا روی پدال گاز، باید کامیون سنگین را از سربالایی بالا ببرد که این کار فشار زیادی را بر بدن و ستون مهره‌ها وارد می‌کند. به همین دلیل کمردرد و مشکلات دیسک کمر و به دنبال آن فشار روی اعصاب پا و پا درد در میان رانندگان کامیون شایع است و کار وقتی بدتر می‌شود که به این دردهای هشدار‌دهنده توجهی نکنند و چون بیشتر عمرشان در جاده می‌گذرد، از مشورت با یک پزشک کوتاهی کنند.

بابام سی ساله کامیون داره ، خدا مواظب همه شون باشه . خیلی کارش سخته ولی آدم خشنی نیست خیلی مهربونه و سالم برعکس ذهنیتی که مردم شاید از کامیون دارا دارن .

 

سخت ترین مشاغل

 

کامیون

 


نظر


وقتی دلمو شکستی حس کردم بیشتر دوستت دارم

چون حالا دلم چندین تیکه داشت که هر کدوم جداگونه دوستت داشت

::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::


فکر میکردم که برام یه رفیق و همدمی

تو کویر آرزو باران رحمتی

به گمونم آخر عاشقای عالمی

بذار راحتت کنم ، فکر میکردم آدمی!ا


::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::

چقدر سخته

کسی رو که دوستش داری نتونی بهش بگی که دوستش داری وچقدر

بده که کسی تورو دوست داشته باشه واینو نتونه بهت بگه


::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::

چقدر سخته

تو چشای کسی که تمام عشقت رو ازت دزدید وبجاش یه

زخم همیشگی رو قلبت هدیه داد زول بزنی و بجای اینکه

لبریز کینه و نفرت شی حس کنی که هنوز هم دوسش داری

::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::

چقدر سخته

دلت بخواد سرتو باز به دیواری تکیه بدی که

یبار زیر آوار غرورش همه وجودت له شده


::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::


چقدر سخته

تو خیالت ساعتها باهاش حرف بزنی اما

وقتی دیدیش هیچ چیزی بجز سلام نتونی بگی


::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::

چقدر سخته

وقتی که پشتت بهشه دونه های اشک گونه هاتو خیس کنه

اما مجبور بشی بخندی تا نفهمه که هنوز دوسش داری

::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::

چقدر سخته

گل آرزوهاتو تو باغ دیگری ببینی و هزار

بار خودتو بشکنی و اونوقت آروم زیر لب بگی

گل من

باغچهء نو مبارک

::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::


هر انکه یار خواهد یار بسیار

ولیکن فرق دارد یار با یار

دل من سایه لطف تو میخواست

و گرنه سایه دیوار بسیار

::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::

به دردهم اگرخوردیم قشنگ است ،به شانه بارهم بردیم قشنگ است ،دراین دنیاکه پایانش مرگ است ، برای هم اگرمردیم قشنگ است

::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::

نه بلبل خواهد از بستان جدایی نه گل دارد خیال بی وفایی اگر گفتی مرا الان چه حالیست میان قلب من جای تو خالیست

::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::

ستاره هاروهرشب می بینم بااینکه دورند...تورو روزها هم نمی بینم کاش ستاره بودی

::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::

کو طبیبی تا شکافد قلب خونین مرا/تا ببیند من نمردم عشق تو کشته مرا

::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::

اتل متل دلبرک-دلم برات زده لک -چه با پیام چه با تک- دوست دارم با نمک!ا

::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::

کوتاهترین فاصله برای گفتن دوستت دارم یک لبخند است یک دنیا لبخند برای تو

::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::

توی این دنیای دیوونه یه دیوونه دیوونه وار دیوونته دیوونه

::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::


خداوند همه چیز راجفت آفرید:جزدماغ ودهن وقلب،مى دونى چرا؟چون بایدبراى خودت یک هم نفس یک هم زبان ویک هم دل پیداکنى


::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::

هیچکس تلخیه ی لبخند مرا درک نکرد ، گریه های دل من پنهان است

::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::


نور دلیل تاریکی بود و سکوت دلیل خلوت ، تنها عشق بی دلیل بود که تو دلیل آن شدی


::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::

در دیاری که در آن نیست کسی یار کسی ، یا رب ای کاش نیفتد کار کسی به کسی


::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::

دوست دارمش ، مثل دانه ای که نور را ، مثل مزرعه ای که باد را ، مثل زورقی که موج را ، یا پرنده ای که اوج را ، دوست دارمش

::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::


آینده از آن کسانیست که به زیبا بودن رویاهای خود ایمان دارند . (النور روزولت)ا

::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
آه ، آدرس ما رو نداری ؟ کوه دل ، میدان غم ، خیابان وفا ، ایستگاه قلب ، مجاور فروشگاه عشق ، عقب قلبهای شکسته


::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::

بگو یارم کجاست تا خاک پایش را سرمه ی چشمانم کنم

::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::


بعد از رفتن تو ، آسمان چه معصومانه می بارد ، ستاره ها روشنایی را از دست دادند ، ابرها در هم تپیده شدند و خورشید دیگر طلوع نکرد


::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::

خدا را دوست دارم چون هرچه دارم از او دارم ، اگر عاشقم از اوست ، اگر صادقم صداقتم از اوست ، اگر شادم شادیم از اوست ، اگر زندگی می کنم زندگیم از اوست

::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::


عزیزم هرگاه به جایی رسیدی فراموش نکن که از کجا آغاز کردی

::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::

جانا ز دست عشق تو ، یک دم نباشد راحتم / هر شب خیالت را کشم ، ای ماه تابان در برم
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::


کاش ریسمان محبتمون روزی یکبار پاره بشه تا با هر گره زدن فاصلمون کمتر بشه !ا

::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::

آنگاه که آوار تنهایی روحت را در هم شکست ، گوشه ی قلبت را بنگر ، من آنجا به انتظارت هستم

::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::


ترسم که تو هم یار وفادار نباشی / عاشق کش و معشوق نگه دار نباشی / من از غم تو هر روز دوصد بار بمیرم / تو از دل من هیچ خبر دار نباشی

::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::


بی پنجره ای ، غریبه ای در وهمی / عشق است اگر از آن نداری سهمی / فهمیدن عشق عاشقی می خواهد / یک روز بزرگ می شوی می فهمی

::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::


وصل تو کجا و من مهجور کجا / دردانه کجا ، حوصله ی مور کجا / هرچند ز سوختن ندارم باکی / پروانه کجا و آتش طور کجا

::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::


دیگر بهار در سبد روزگار نیست / دیگر قرار نیست ، نه دیگر قرار نیست / شادم که زود می گذرد شادیم ، ولی / غم می خورم که هیچ غمی ماندگار نیست

::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::


کاش میشد در سایه ی مژگانت ، لحظه ای به تماشای دریای خوشرنگ چشمهایت می نشستم

::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::


کاش میشد با تو بودن را نوشت / تا که زیبا را کشم بر هرچه زشت / کاش میشد روی این رنگین کمان / می نوشتم تا ابد با من بمان

::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::


میدونی چرا غروب همیشه سرخه ؟ چون هر وقت میبینه چقدر دوست دارم ، حسودیشون میشه !ا


::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::

زندگی جیره ی مختصریست ، مثل یک فنجان چای و کنارش عشق است ، مثل یک حبه قند ، زندگی را با عشق نوش جان باید کرد

::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::

جهان چیزی شبیه موهای توست ، سیاه و سرکش و پیچیده ، خیال کن چه بی بختم من ! که به نسیمی حتی جهانم آشوب می شود

::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::


مثل فرشته ها شده ای احتیاط کن / زیبا و با صفا شده ای احتیاط کن / چندیست که احساس می کنم / عزیزتر از جان ما شده ای ، احتیاط کن

::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::


سرخ شد آیینه از هرم نگاه من و تو / بهتر از عشق کسی نیست پناه من و تو / هنر عاشقی امروز پسند همه نیست / که محبت شده اینگونه گناه من و تو

::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::


نگاه تو سیب است و من نیوتنی بیچاره ، بی خواب از کشف جاذبه
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::


منو ببخش که بی خبر تو خلوتت پا میزارم / مقصرش دلتنگیه ، من که گناهی ندارم

::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::


کوتاهترین فاصله ها برای گفتن دوستت دارم یه لبخنده ، یه دنیا لبخند برای تو

::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::


تسبیح نیستم اما نفسم را به شماره انداخته است شوق دستان تو

::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::


تو با من باش و بگذار عالمی از من جدا گردد / چو یک دم با تو بنشینم ، دل از هر غم رها گردد

::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::

دردم از دیدار توست / دل فقط بیمار توست / شادی عشق و امید / هدیه ی چشمان توست


::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
کاش میشد بوسه ها را قاب کرد / مثل نامه سوی هم پرتاب کرد / کاش میشد عشق را تقسیم کرد / مثل تک شاخه گلی تقدیم کرد

::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::


از تو گفتن کار هر کس نیست ای زیبا غزل / من برای گفتنت باید که مولانا شوم

::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::


بیادت هستم حتی اگر قرار باشد شبی بی چراغ در حسرت یافتنت تمام کوچه ها را قدم بزنم

::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::


عشقت به دلم اگر بتابد چه کنم ؟ / مهرت به سرای من بخوابد چه کنم ؟ / یکدم به سوال من جوابی بده دوست / روزی که دلم تو را بخواهد چه کنم ؟

::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::


برای محبت هایی که عمیقند ، ندیدن و نبودن هرگز بهانه ی از یاد بردن نیست !ا

::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::


شمع اگر سوخت و به پروانه وفادار نبود / من بر آنم که بسوزم به کنارت ، ای دوست

::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::


رابطه ها زمانی زیبا می شوند که برای یاد کردن هیچ دلیلی به جز دلتنگی نباشد

::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::


اگر خطا نکنم عطر ، عطر یار من است / کدام دسته گل امروز بر مزار من است / تو قرص ماهی و من برکه ای که می خشکد / خود این خلاصه ی غم های روزگار من است

::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::


در چشم آفتاب چو شبنم زیادی ام / چون زهر هرچه که باشم اگر کم زیادی ام / همچون نفس ، غریبترین آمدن مراست / تا میرسم به سینه همان دم زیادی ام

::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::


روزهایی که بی تو می گذرد / گرچه با یاد توست ثانیه هاش / آرزو باز می کشد فریاد / در کنار تو می گذشت ای کاش

::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::


از دوری تو دلی پر از غم دارم / وز غصه ی تو همواره ماتم دارم / گر حق بدهد به من همه ملک وجود / گویم که گل روی تو را کم دارم

::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::


آیین عشق بازی دنیا عوض شده ست / یوسف عوض شده ست ، زلیخا عوض شده ست / حق داشتی مرا نشناسی به هر طریق / من همچنان همانم و دنیا عوض شده ست

::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::


تا غروب این زمین تا طلوع واپسین ، در کتاب خاطراتم ، ماندگاری نازنین

::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::


ابرها به آسمان تکیه می کنند ، درختان به زمین و انسانها به مهربانی یکدیگر

::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::


ویران شد از نگاهت بنای استوار دلم ، حالا تو تنها ستون این ویرانه ای

::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::


من برگ تو هم عابری و عشق قدمهایت / دل میبری و میگذری ، ای جانم به فدایت

::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::


تو را دیدم دلم بر باد کردم / برای دیدنت فریاد کردم / ندانستم که عشق اول جمیل است / تمام هستی ام بر باد کردم

::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::


اگر قلبم از چوب بود ، آن را به آتشکده ی چشمانت می سپردم !ا

::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::


نیستی کم نه از آیینه نه حتی از ماه / که ز دیدار تو من تشنه ترم تا از ماه / من محال است به دیدار تو قانع باشم / کی پلنگی شده راضی به تماشا از ماه

::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::


خوشا آنان که در بازار گیتی / خریدار وفا بودند و هستند / خوشا آنان که در راه رفاقت / رفیق با وفا بودند و هستند


::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::

اتل متل صداقت / دل به تو کرده عادت / برات دعا میکنم / اینه رسم رفاقت !ا

::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::


ای که ترنم محبت را در قلبت احساس کردم / تو را به تکرار همه دوستت دارم های دنیا دوست دارم

::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::


دلتنگ تو امروز شدم تا فردا / فردا شد و باز هم تو گفتی فردا / امروز دلم مانده و یک دنیا حرف / یک هیچ به نفع دل تو تا فردا

::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::


آرزو میکنم که فرو افتادن هر برگ پاییزی آمینی باشد برای آرزوهای قشنگت !ا

::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::


دیگر در این قمار نباید زیان دهم / بگذار در جدا شدن از یار جان دهم / همچون نسیم می گذرد تا به رفتنش / چون بوته زار دست برایش تکان دهم

::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::


با هر بهانه و هوسی عاشقت شده است / فرقی نمی کند چه کسی عاشقت شده است / چیزی ز ماه بودن تو کم نمی شود / گیرم که برکه ای ، نفسی عاشقت شده است

::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::


من همانم که اگر دوست مرا یاد کند / به صفای قدمش دیده ی خود را فرش کنم

::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::


دلم بهانه میکند طلوع دیدن تو را / تا به کجا دلم کشد حسرت دیدن تو را ؟

اس ام اس عاشقانه -


آرامتر سکوت کن ، صدای بی تفاوتی هایت آزارم میدهد !ا

::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::


به دل میگم شب یا سحر یادش نکن / دلم میگه دیونشم ، تو هم فراموشش نکن
نوشته شده در تاریخ جمعه بیست و ششم آذر 1389 توسط گروه سایت های گیتا |

::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::


نماز عشق ترتیبی ندارد ، چرا که با نخستین سر بر خاک گذاردن ، دیگر برخواستی نیست . (ارد بزرگ)ا


::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::

هرکس را نه بدان گونه که هست احساسش می کنند ، بدان گونه که احساسش می کنند ، هست

::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::

بی تو اینجا همه در حبس ابد تبعیدند / سالها هجری و شمسی همه بی خورشیدند

::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::

گر تو یارم نشوی آخر پاییز من است / فکر بی تو شدنم دشمن بنیان من است / تا زمانی که تو شیرینی و دوری ز دلم / رنگ خون بر جگر فرهاد من است


::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::


گفته بودی گر بیایی مقدمت را گل فشانم، گل چه قابل نازنینم، چشم هایم فرش راهت

::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::


دعای قاصدک ها خوشبختی آدماست، برات آرزوی یه دنیا قاصدک دارم

::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::

همه ی بغض من تقدیم غرور نازنینت باد، غروری که لذت دریا را به چشمانت حرام کرد


::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::


هر بار که کودکانه دست کسی را گرفتم گم شدم، آنقدر که من در هراس گرفتن دستی هستم، ترس از گم شدن نیست

::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::

زندگی قافیه باران است، من اگر پاییزم و درختان امیدم همه بی برگ شدند، تو بهاری و به اندازه ی باران خدا زیبایی


::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::

شکوفه های صورتی فدای مهربونیات / یه دل که بیشتر ندارم اونم فدای خوبیات

::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::


شرابی از لبت در جام کردی / مرا با بوسه شیرین کام کردی / دلم آهوی وحشی بود و او را ندانم با چه افسون رام کردی


::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::

از آشیانه ی چشمانت کبوتران امید / به شوق باغ تنت پر گشاده در راهند / ز دره های هوس تا فراز قله ی عشق / پریده اند و از تو آب و دانه میخواهند

::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::

دیشب روی شیشه ی تبدار تو را (ها) کردم / با نفسم اسم زیبای تو را جدا کردم / شیشه بدجور ابری و بارانی شد / شیشه را یک شبه تبدیل به دریا کردم / با نوک انگشت کشیدم عکس زیبای تو را / عکس زیبای تو را سیر تماشا کردم

::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::


باغبانی پیرم که به غیر از گلها از هم دلگیرم / کوله ام غرق غم است، آدم خوب کم است / عده ای بی خبرند، عده ای کور و کرند و گروهی پکرند / دلم از این همه غم میگیرد، آدمی عاقبت می میرد

::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::

قوانین علم را به هم زده ای!ا
نبودنت وزن دارد !ا
تهی ... اما .. سنگین!ا

::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::

قلب من از صدای تو چه عاشقانه کوک شد
تمام پرسه های من کنار تو سلوک شد
عذاب میکشم ولی عذاب من گناه نیست
وقتی شکنجه گر تویی شکنجه اشتباه نیست

::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::


هر چند که دور از عشق بازی هستیم

اما به رضای عشق راضی هستیم

بر فرض که این مساله هم حل بشود

ثابت شده ما دو خط موازی هستیم


::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::

مهم نیست
از کجا آمده‌ای
یا به کجا می‌روی؛
من تو را
به هر ‌جهت
دوست دارم!ا

::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::

عمری است شبانه روز لب هایت را

لب باز نکن ، هنوز لب هایت را

نه ، سیر نمی شوم به چندین بوسه

بر روی لبم بدوز لب هایت را

::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::

تو رفته ای
و
من افتاده ام!ا
تو از دست, من از پا


::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::

شب گم شده در سیاهی چشمانت

شد رود ستاره راهی چشمانت

قربان نگاه تو که اقیانوسی

افتاده به تور ماهی چشمانت

::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::

شال و کلاه می بافم

با خیالت

تا در سرمای نبودنت یخ نبندم

::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::

تا عشق دوید از دهانم بیرون

نام تو کشید از دهانم بیرون

گفتم که به تو حرف دلم را بزنم

یک بوسه پرید از دهانم بیرون

::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::

چه کاغذها که سپیدی دلشان از نام تو سیاه شد

از دل تنگی هایم

از احساسم

هزاران هزار صفحه سفید کاغذ سیاه شدند

کاغذها عاشق شدند

ولی تو..!ا

::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::

تا کی رم آهو ها را در چشمت ببینم و

آه بکشم ؟

عشق جرات می خواهد عزیزم

می روم پلنگی دست و پا کنم !ا

::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::

عشق یعنی با چشم بسته کسی را دیدن و از بین همه دلتنگ یک نفر شدن


::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::

اونائی که ما عاشقشون هستیم هیچ وقت از ما دور نمیشوند

هر روز کنار ما راه میروند اما دیده نمیشوند ... شنیده نمیشوند

و هنوز نزدیک و هنوز عاشق ... هنوز دلتنگ و خیلی عزیز

::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::


همواره تنهاییم

در این نفس تنگی

در قلب یک بن بست

مدهوش دلتنگی


::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::

سه شاخه گل برات میفرستم

یکی از طرف خداوند که نگهدارت باشه

دومی از طرف دلمه که دوستت داره

و سومی از طرف چشامه که دلتنگ دیدارت شده

::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::

دلم ز دست زمانه بسی تنگ است / چه کنم که کار دنیا فقط نیرنگ است

نیرنگهای دنیا هزار و یک رنگ است / خدا کند شود پیدا دلی که با دل من یک رنگ است


::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::

هر چند که دلتنگ تر از تنگ بلورم

با کوه غمت سنگ تر از سنگ صبورم

یک عمر پریشانی دل بسته به مویی است

تنها سر مویی ز سر موی تو دورم

::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::

به نام خدایی که هستی را با مرگ ، دوستی رابی رنگ ، زندگی را با رنگ ،‌عشق را رنگارنگ ، رنگین کمان را هفت رنگ ، شاپرک را صد رنگ
و من را دلتنگ دوستان آفرید

::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::

داشتم اشک هایم را روی نامه ای عاشقانه با قطره چکان جعل می کردم ، خاطرم آمد شاید دلتنگ خنده هایم باشی
ببخش اگر این روز ها عشق با گریستن اثبات می شود

::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::

خدایا دلم گرفته ، میان این همه آرزوها ، دلتنگ ترین بنده ات را دریاب

::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::


دلتنگ خنده های بهارانت در کوچه خزان زده دلم،نگاه مهربانت را به انتظار نشسته ام.یک شب از کوچه خیالم بگذر شاید عطر گیسویت خواب پریشانم را التیام ببخشد

::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::

دوست داشتن تمثیلی از نفس کشیدن من است، سزاواری من در زندگی، شایستگی‌ام در بودن!ا
... اگر سزا بود چنان در آغوش‌ می‌فشردم که یکی گردیم، و در آن پیکر، نه من دلتنگ
می‌شدم، نه او می‌گریخت

::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::


زندگی قشنگه اگه با تو باشه... مرگ قشنگه اگه برای تو باشه... دلتنگی قشنگه اگه به
خاطر تو باشه... من قشنگم اگه با تو باشم اما تو هرجور که باشی قشنگی

::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::

امشب تمام گذشته ام را ورق زدم

پر از لحظه های سیاه ، لحظه های داغ و پرالتهاب بی قراری ، دلتنگی افسرده ، خاموشی ، سکوت ، اشک ، سوختن .... چیزی نیافتم
نفرین به بودن وقتی با درد همراه است

::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::


از تو برای تو و برای دلتنگی های همیشگیم می نویسم
می گویم که من تو را بهترین میدانم تو را...میخواهم


::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
دیگه به نبودت عادت کرده بودم

خو دمو با خیالت راحت کرده بودم

دو باره زد به سرم شعر دلتنگی بگم

برای دل خو دم شعر غریبی رو بگم

::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::

دلتنگم و با هیچکسم میل سخن نیست

کس در همه آفاق به دلتنگی من نیست


::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::

خوشحالم که بردم چون کسی رو از دست دادم که دوستم نداشت

خوشحالم که باختی چون کسی رو از دست دادی که دوستت داشت


::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::

تو روزگار رفته ببین چی سهم ما شد

از عاشقی تباهی

از زندگی مصیبت

از دوستی شکستو

از سادگی خیانت


::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::

با تو بودن خیلی وقته که گذشته

بی تو بودن مثل مهر سرنوشته

حالا اسم تو را هی زمزمه کردن

واسه من نه تو میشه نه فرقی داره

::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::

از دشمنان برند شکایت به دوستان / چون دوست دشمن است شکایت کجا بریم ؟

::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::

بنویس ای سنگتراش عاقبت شدم فداش ، بنویس تا بدونه عمرمو دادم براش

::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::


بودیم و کسی پاس نمیداشت که هستیم

باشد که نباشیم و بدانند که بودیم