سفارش تبلیغ
صبا ویژن

ماییم و نوای بی نوایی

نظر

کرج- یک مسوول در بیمارستان شهید آیت الله مدنی کرج گفت : جسد روح الله داداشی قویترین مرد جهان برای بررسی پزشکی قانونی به بهشت سکینه کرج انتقال یافت .

وی صبح یکشنبه به خبرنگار ایرنا گفت: ساعت 24شب گذشته این قهرمان ورزشی در حالیکه از ناحیه گلو و سینه مورد اصابت وسیله ای تیز قرار گرفته بود به این بیمارستان انتقال یافت .
این مسوول که خواست نامش ذکر نشود ،افزود: بررسی های پزشکی نشان داد که این قهرمان به علت پاره شدن شریانهای حیاتی گردن حین انتقال به بیمارستان جان سپرده است و تلاش امدادگران برای نجات جان وی بی نتیجه ماند.
هنوز چگونگی نزاع و عامل قتل این قهرمان ملی و بین المللی مشخص نشده است .
داداشی در آخرین دوره مسابقات قویترین مردان جهان که در قشم برگزار شد مقام اول جهان را به خود اختصاص داد .

 

روح الله داداشی، قویترین مرد ایران و جهان در درگیری با 3 جوان جان خود را از دست داده است

داداشی در شامگاه شنبه گذشته به همراه یکی از دوستانش با خودروی شخصی اش از سمت شمال به جنوب در خیابان گلشهر کرج در حرکت بود که در ازدحام خودروها بین راننده یک دستگاه پراید و داداشی درگیری لفظی بوجود می آید.

این درگیری لفظی بین روح الله داداشی و سه سرنشین خودرو پراید تا خیابان پونه کرج ادامه مییابد و در نهایت سرنشینان، از دو خودرو پیاده شده و به درگیری فیزیکی می پردازند. در این درگیری یکی از سرنشینان پراید چند ضربه چاقو به گردن و سینه روح الله داداشی وارد می کند و بلافاصله به همراه دو سرنشین دیگر پراید متواری می شوند.

یکی از شاهدان این حادثه در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: سه سرنشین پراید به صورت ناگهانی به این قهرمان کرجی حمله ور شده و پس از وارد آوردن ضرباتی به سینه و گلوی وی اقدام به فرار کردند.
وی افزود: پیکر زخمی داداشی پس از درگیری توسط نیروهای امدادی به بیمارستان شهید مدنی جهانشهر کرج منتقل و در بخش سی پی سی آر بستری شد، اما به دلیل شدت جراحات وارده فوت کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، شاهد اصلی این ماجرا در آگاهی در حال همکاری با نیروی انتظامی برای چهره نگاری از مظنونین از این حادثه است. به محض اطلاع دقیق از عوامل این درگیری و متهمان اصلی آن اطلاعات تکمیلی از طریق رسانه ها اعلام خواهد شد.

روح الله داداشی متولد سال 1360 بود و در دوران فعالیت ورزشی خود ... دوره قهرمانی کرج، ... دوره قهرمانی تهران، ... دوره قهرمان ایرانی در رشته پرورش اندام و در قویترین مردان یک دوره چهارم ایران، ... دوره سوم ایران یک دوره قهرمانی کشور، ? دوره قویترین مردان آهنین، یک دوره سوم جهان و یک دوره اول جهان را در کارنامه داشت. وی در رقابتهای قوی ترین مردان جهان که سال گذشته با شرکت 12 تن از قوی ترین مردان جهان در جزیره قشم برگزار شد عنوان قهرمانی را کسب کرده بود. وی پس از این مسابقات اعلام کرده بود که دیگر قصد ندارد در رقابتهای قوی ترین مردان ایران شرکت کند.


....



نظر

    - بسم الله الرحمن الرحیم

- انا فتحنا لک فتحا مبینا ? مرتبه

- سلام علیکم طبتم فادخلوها خالدین

- لقد جاءکم رسول من انفسکم عزیز علیه ما عنتم حریص علیکم بالمومنین روف رحیم

- ربنا ما خلقت هذا باطلا سبحانک

- وتلک حجتنا اتیناها ابراهیم علی قومه نرفع درجات من یشاء

- ان ربک حکیم علیم

- قل جاءالحق و ذهق الباطل ان الباطل کان ذهوقا

- و ننزل من القران ما هو شفاء و رحمه للمومنین و لا یزیدالظالمین الا خسارا

- یا نار کونی بردا و سلا ما علی ابراهیم

- وارادوا به کیدا فجعلنا هم الخاسرین

- فنا دا فی الظلمات ان لا اله الا انت سبحانک

- و لا تمسکو بعصم الکوافر

- والقی السحره ساجدین

- و من الناس من یتخذ من دون الله اندادا یحبونهم کحب الله والذین اشد حبا لله شدید العذلب

- افوض امری الی الله ان الله بصیر بالعباد      

- انا لله و انا الیه راجعون

- بحق محمد المصطفی صلی الله علیه وسلم

- و بحق جبرائیل و میکائیل و اسرائیل و عزرائیل

- یا حنان یا منان یا دیان یا برهان

- بسم الله الرحمن الرحیم  ?? مرتبه

 -نصر من الله و فتح القریب

- و بشرالمومنین

- یس والقران الحکیم

- قل هوالله و احد الله الصمد

- لم یلد و لم یولد ولم یکن له کفوا احد

- لیس کمثله شی و هوالسمیع العلیم

-قل اعوذ برب الفلق من شر ما خلق

- قل اعوذ برب الناس ملک الناس

- قل کفی بالله شهیدا بینی و بینکم

- قل یجمع بیننا ربنا ثم یفتح بیننا بالحق و هوالفتاح العلیم

- قل ارایتم ان اهلکنی الله و من معی او رحمنا فمن یجیرالکافرین

-قل ارایتم ان اصبح ماءکم غورا

- قل یا ایها الکافرون لا اعبد ما تعبدون

- قل کونوا قرده خاشئین

- قل سیروا فی الا رض ثم انظر و کیف کان عاقبه المکذبین

- قل من یکلوکم باللیل والنهار

- قل هل ننبئکم بالاخسرین اعمالا الذین ضل سعیهم

- قل انما انا بشر مثلکم یوحی الی انما الهکم اله واحد

-سبحان ربک رب العزه عما یصفون و سلام علی المرسلین و الحمد لله رب العالمین و به نستعینو صلوات و السلام علی سیدنا و نبینا ابوالقاسم المحمد اللهم صل علی محمد و ال محمد و الطاهرین یا الله یا الله یا الله یا الله یا الله یا الله یا الله یا شکیکفی  یا قاهرو.

در صبح روز جمعه با طهارت و نیت پاک و با توکل به خدا این چهل کلید را  بر ظرف بزرگی از آب می خوانید و فوت میکنید در آب   و با آن آب غسل میکنید (هربند را جداگانه خوانده و در اب فوت کند )

 


نظر
وقتی تو خودت گیر می کنی 
 
وقتی همه چیز برات میشه یه سوال !
 
وقتی توی تکرار صحنه ها اسیر میشی
 
وقتی اونقدر خسته میشی که حتی از فکر کردن به فکر کردن هم بیزار میشی
 
وقتی کسی نیست که بفهمه چی میگی 
 
وقتی مطمئنی ! اونی که امروز می آد فردا میره ..
 
وقتی مجبوری خودتم گول بزنی 
 
وقتی حتی شهامت خیلی چیزها رو نداری !!!
 
وقتی می دونی هیچ کس و هیچ چیز خودش نیست
 
وقتی می دونی همه چی دروغه
 
وقتی می دونی که نباید به هیچ قول و قراری ! اعتماد کنی
 
وقتی می فهمی که نباید می فهمیدی ..
 
وقتی روزگار یادت میده که باید سوخت و ساخت
 
وقتی می خندی به اینکه کارت از گریه گذشته 
 
وقتی قراره هیچ چی جای خودش نباشه
 
وقتی منتظر یه اتفاقی و اون اتفاق هیچ وقت نمی افته ..
 
 وقتی نباید اونی باشی که هستی 
 
وقتی بهت می فهمونن دوست داشتن یه معاملست ! 
 
وقتی تو رو بخاطر صداقتت محکوم می کنن  
 
وقتی خوشحال میشن که غرورت بشکنه
 
وقتی حرفاتو فقط دیوار می فهمه ! ...
 
وقتی.......................... ......

 .

.

.

.

.

.

.

.

.

میشی اینی که من الان هستم

نظر

قره قوروت را از آب ماست یا همان دوغ می گیرند که پس از جوشیدن و تغلیظ بصورت جامد در می آید.

مزه ترش قره قوروت بخاطر درصد بسیار بالای اسید لاکتیک آن می باشد. میزان اسید لاکتیک قره قوروت بقدری زیاد است که میتوان گفت خود اسید لاکتیک است !!!! . اسید لاکتیک یک ماده دفعی برای بدن محسوب میشود زیرا خون را شدیداً اسیدی کرده و تعادل ph خون را به هم میزند.

یکی از دلایلی که گفته می شود ماست چکیده بهتر از خود ماست است این است که مقدار زیادی از اسید لاکتیک آن که در آب ماست موجود است گرفته شده است ولی با این حال بهتر است با مقداری نعناع ، پونه و موسیر مصرف شود (تا حالت سردی و اسیدی آن کاهش یابد)

در حالت طبیعی، خون انسان کمی قلیایی بوده و بسیار حیاتیست که این حالت حفظ شود بدین جهت در خلقت انسان مکانیزم های پیچیده ای تعبیه شده است که این تعادل را حفظ کنند.

در بدن انسان مقدار pH متعادل بین 34/7 و 40/7 میباشد که کمی قلیایی است و باید در این محدوده نگه داشته شود در غیر اینصورت بعضی از واکنش های آنزیمی انجام نمی گیرد و تنظیم فعالیتهای فیزیکی و شیمیایی درون سلولی با مشکل مواجه می شود.


مصرف قره قوروت به شدت خون را اسیدی می کند (به علت میزان بسیار بالای اسید لاکتیک) و آنرا از حالت قلیایی طبیعی خود خارج می‌کند. بدن برای ترمیم و تصحیح این حالت بسیار مخرب که می‌تواند در صورت ادامه بسیار خطرناک گشته و فعالیت ارگان‌ها و سلول‌ها را مختل کند، دست به دامن استخوان‌ها و دندان‌ها می‌گردد تا کلسیم آنها را برای قلیایی کردن خون آزاد کند.

کلسیم بهترین و سریع‌ترین عامل قلیایی کردن خون می‌باشد. این کلسیم آزاد شده از استخوان‌ها سپس توسط کلیه‌ها دفع می‌گردد. در نتیجه مصرف قره قوروت باعث پوکی استخوان‌ها و ضعف دندان‌ها می‌گردد.

بسیار بسیار جای تاسف است که خیلی از پزشکان و افراد تحصیل کرده آنرا برای درمان پوکی استخوان و لاغر شدن افراد چاق تجویز می کنند با این تصور غلط که چون قره قوروت دارای کلسیم است پس برای پوکی استخوان مناسب است در صورتیکه کلسیم آن نه تنها جذب نمی شود بلکه طبق توضیحات بالا باعث پوکی استخوان و خرابی دندانها نیز می شود. جالب است حتی آنرا برای رشد و نمو کودکان مفید دانسته و برای آن خاصیت دارویی قائل شده اند !!!. گاهی اوقات آنرا برای کاهش فشار خون تجویز می کنند که این خود باعث خرابی و خوردگی رگها میشود. میتوان بجای آن از بسیاری میوه هایی که در کاهش فشار مناسب هستند مانند آب لیمو یا مخلوط یک لیوان آب و 2 قاشق سرکه سیب خانگی استفاده کرد.

ای کاش مضرات مصرف قره قوروت به اینجا ختم می شد.

اسید لاکتیک فعالیت نرون های مغزی را به شدت کاهش میدهد و چون قره قوروت حاوی مقادیر بسیار زیاد اسید لاکتیک می باشد لذا برای مغز انسان بسیار مضر می باشد.



بعضی از آثار و نتایج زیانبار اسیدی شدن خون :


انواع بیماریهای قلب و عروق

خورده شدن دیوارة سرخرگ ها و سیاهرگ ها

ضعف حافظه

آلزایمر

دیابت

سرطان

ضعف سیستم ایمنی بدن

بیماری های سیستم عصبی مانند بیماری خطرناکMS

پوکی استخوان

خرابی و فساد دندانها

لقی دندانها

ضعف اعصاب

تشنج

دل درد شدید در دختران هنگام عادت ماهانه


در غرب به خون اسیدی لقب کُشنده خاموش (Silent Killer) داده اند.

در خصوص بیماری های ناشی از اسیدی شدن خون ، مطالب بسیاز زیادی در اینترنت موجود است که اکثراً به زبان انگلیسی است.
 


امیدوارم مطلب فوق دریچه ای دیگر از سلامتی را بروی شما بگشاید و دروازه ای از بیماریها را ببندد


نظر

تا بحال خیلی در مورد باورها و اعتقادات و اینکه چطور می‌توانید برای داشتن زندگی بهتر آنها را تغییر دهید حرف زده‌ایم. باورها و اعتقادات خاصی هستند که افراد زیادی را اسیر خود کرده‌اند و امروز می‌خواهیم آن باورها را بررسی کنیم. اعتقادات ما در قدم اول از والدین، معلمین، همسالان، تلویزیون و رسانه‌ها نشات می‌گیرد. وقتی سنمان کم است فکر می‌کنیم بزرگترهایمان بیشتر از ما می‌دانند به همین خاطر به هرچه که می‌گویند اعتماد می‌کنیم.

اما هرچه سنمان بالاتر می‌رود، دیگر خودمان اعتقادات و باورهایمان نسبت به دنیا را شکل می‌دهیم. اما کمی از ته‌نشین اعتقادات دوران کودکی در ما می‌ماند. گاهی‌اوقات بدون اینکه خودمان خبر داشته باشیم درونمان لانه می‌سازند. در زیر به برخی از این باورها و اعتقادات اشاره می‌کنیم. آیا این اعتقادات را در خودتان می‌بینید و اگر دیدید سعی کنید آنها را تغییر دهید.

1. اگر در چیزی شکست خوردی، فردی مغلوب هستی!


این باور معمولاً در مدرسه و در روزهایی که می‌خواهیم وارد بزرگسالی شویم، شکل می‌گیرد. تشویقمان می‌کنند که به هر قیمتی که شده موفق شویم. من اگر شکست بخورم، که بسیار هم پیش می‌آید، دوباره تلاش می‌کنم، اینقدر آن را امتحان می‌کنم تا بالاخره موفق شوم. اگر باور داشته باشید که اگر در کاری شکست بخورید، فردی شکست‌خورده هستید، یعنی همه آدم‌های دنیا شکست‌خورده هستند. اجازه ندهید چنین باوری شما را از زندگی عقب بیندازد. یک باور جدید جای آن بگذارید.


2. تا وقتی خراب نشده، چرا باید عوضش کنیم؟

منظورم عوض کردن به منظور عوض کردن نیست. در مورد ارتقاء وسایل، فرایندها و ... صحبت می‌کنم. برای حرکت کردن با سرعت زندگی ما نیاز به تغییر داریم و خیلی وقت‌ها با کسانی برخورد می‌کنید که مخالف تغییر هستند. تا می‌توانید از چنین افرادی دوری کنید. اگر می‌بینید چیزی را می‌توانید ارتقاء دهید، معطل نکنید.


3. به اندازه کافی برای اینکار استعداد نداری!


هیچ‌کس در دنیا تا زمانیکه کاری را شروع نکرده، مهارت کافی برای آن را ندارد. اگر می‌خواهید کاری را انجام دهید فقط کافی است که شروع کنید. از اینکه ممکن است برای تحصیل در رشته حسابداری نتوانید وارد دانشگاه شوید استرس به خودتان راه ندهید، فقط کافی است شروع کرده و تلاش کنید تا به آن دست پیدا کنید. اینترنت خیلی بیشتر از آنچه که در دانشگاه یا مدرسه به شما یاد می‌دهند اطلاعات دارد پس فقط کافی است که دنبالش باشید.


4. برای امتحان کردن یک کار تازه دیگر پیر شده‌ای!


متوسط امید به زندگی در کشورهای پیشرفته، برای مردها 75 و برای زنان 79 سال است. مطمئن باشید این عدد تغییر خواهد کرد و خیلی زود این سن به 100 سال هم خواهد رسید. این یعنی ما هیچوقت برای شروع کردن یک کار جدید پیر نیستیم. امتحان کردن یک کار تازه بهترین راه برای فعال نگه داشتن مغز و بالا بردن انگیزه برای زندگی است. مردم ما انتطار دارند تا 75 سالگی عمر کنند و فکر می‌کنید چه اتفاقی می‌افتد؟ تا همین سن بیشتر عمر نمی‌کنیم! اگر انتظار داشته باشیم که تا 100 سالگی زنده بمانیم، مطمئناً تغییرات بیشتری در زندگیمان ایجاد می‌کنیم و کمتر خودمان را منحصر به زمان می‌کنیم. امتحان کنید.


5. دیگران شما را کنترل میکنند.


این شما هستید که خود را کنترل می‌کنید نه هیچ چیز دیگری. هیچکس در این دنیا شما را کنترل نمی‌کند، این شما هستید که نیروی درونتان را کنترل می‌کنید. شما برای زندگی به هیچکس و هیچ‌چیز جز خدا نیاز ندارید، پس زندگیتان را کنید و سرنوشتتان خود رقم بزنید.


6. شما به حساب نمی‌آیید.


این واقعیت که زنده‌اید نشان می‌دهد که فرد خاصی هستید. اگر می‌خواهید فردی خاص و خارق‌العاده باشید، باید تلاش کنید. تک‌تک ما استعداد خاصی داریم که از آن بی‌خبریم و هنوز کشفش نکرده‌ایم. برای اینکه ببینید واقعاً به چه چیز علاقه‌مندید، همه چیز را امتحان کنید. من واقعاً به تغییر اعتقاد دارم. مجبور نیستید همه عمرتان یک کار را انجام دهید. سبک زندگیتان را بارها و بارها تغییر دهید تا راهی را پیدا کنید که دوست دارید.


7. دنیا به دور تو نمی‌چرخد!


کل دنیا فقط در مورد شماست. هر فرد در این سیاره دنیای جداگانه‌ای دارد که در دستان خودش است. طوری ‌که شما دنیا را می‌بینید با طوری‌ که من می‌بینم متفاوت است و نگرش من هم با یک نفر دیگر متفاوت است. پس دنیا مربوط به شماست. حالا بگویید برای تغییر دنیا چه می‌خواهید بکنید؟


8. هیچ‌کس تو را باور ندارد.


من تو را باور دارم اما نظر من هیچ ارزشی ندارد، نظر هیچ‌کس ارزشی ندارد. سعی کنید خودتان را باور کنید و نیازی نداشته باشید که کسی دیگر باورتان کند. به محض اینکه خودتان، خودتان را باور کردید، بقیه هم باورتان خواهند کرد اما شما به باور آنها نیازی نخواهید داشت.


9. هیچوقت نمی‌توانی آنقدر پول دربیاوری!


من این حرف را بارها شنیده‌ام. شما دقیقاً به همان اندازه که از خودتان انتظار دارید پول درخواهید آورد. اگر من به خودم بگویم که هیچ راهی نیست بتوانم این مقدار پول را دربیاورم، مغزم هم به دنبال راهی برای به دست آوردن آن مقدار پول نخواهد گشت. اما اگر اینقدر قاطع باشم که این مقدار پول را به دست بیاورم، مغزم راهی برای به دست آوردن آن پیدا خواهد کرد.


10. در این مورد هیچ کاری از دستت برنمی‌آید!


مزخرف است! شما می‌توانید هر جنبه از زندگیتان را که بخواهید تغییر دهید. بعضی‌ها هیچ‌وقت این باور را کنار نمی‌گذارند و واقعاً خجالت‌آور است. زندگی واقعاً سخت است و دل شیر می‌خواهد برای تغییر آن پیش‌قدم شوید اما بدانید که از عهده آن برمی‌آیید. باید بدانید که چه می‌خواهید و برای رسیدن به آن چه قدم‌هایی باید بردارید.