سفارش تبلیغ
صبا ویژن

ماییم و نوای بی نوایی

نظر

اگر توقع دارید زمانی که رژیم می‌گیرید، آب توی دلتان تکان نخورد و گرسنه نشوید، یعنی یا برای لاغر شدن خیلی مصمم نیستید یا کلا تعریف درستی از رژیم ندارید! سلامتی و زیبایی حق افرادی است که اراده بهتر و قوی‌تری دارند. همین یک میان وعده را بخورید و شکر خدا را کنید این میان وعده را یا در فاصله صبحانه تا ناهار بخورید، یا در فاصله ناهار تا شام.

هر روز تعداد آگهی هایی که مدعی هستند لاغری بیش از 10 کیلو ظرف کمتر از یک ماه با متد آنها امکان پذیر است بیشتر می شود. آنهایی که بعضا فریب این دسته از آگهی ها را خورده اند می گویند که تنها مقدار کمی از وزن آنها کاهش پیدا کرده و پزشکان متخصص تغذیه هم کاملا با آن مخالف هستند.
اگر روی ترازو رفتید و با دیدن درجه آن چشمانتان مثل توپ تخم‌مرغی گرد شدند، یعنی اینکه اضافه وزن به سراغ شما هم آمده! یک ماه گذشته لابد به خیال اینکه در طول روز گرسنه بودید، توقع داشتید که الان حسابی وزن کم کرده باشید، اما زهی خیال الکی! یادتان باشد بدن انسان کاملا هوشمند است. هر چه کمتر غذا بخورید، کمتر مصرف می‌کند!

تازه خودتان هم در این یک ماه از ساعت هشت تا 12 شب که بدترین ساعات برای خوردن هستند هر چه دم دستتان آمده را به سمت معده فلک‌زده روانه کرده‌اید و به خیال اینکه قند خونتان پایین آمده، بیشتر از روزهای عادی مواد قندی مصرف کرده‌اید. برای اینکه متوجه شوید چقدر بدموقع چاق شده‌اید، نگاهی هم به تقویم روی میزتان بیندازید. از 20 شهریور که ماه رمضان تمام می‌شود تا اواسط آذر که ماه محرم از راه می‌رسد، روزهایی هستند که هر جا را نگاه می‌کنید، ماشین عروس می‌بینید!

چه خودتان عروس یا داماد این روزها باشید و چه مهمان این عروسی‌ها فرقی نمی‌کند. به هر حال با این هیکل کج و کوله و شکمی که از خودتان جلوتر حرکت می‌کند، نه این مجالس بهتان می‌چسبد و نه کلا از زندگی لذت می‌برید. پس دست بجنبانید و با گرفتن یک رژیم مناسب و کوتاه مدت، هر چه زودتر چربی‌های اضافه‌تان را آب کنید.

 نکش و لاغرم کن

بهترین راه برای کاهش اضافه وزن این است که تمام میان وعده‌ها و چاشنی‌هایتان را حذف کنید. از شیرینی و شربت بگیرید تا سس و دلستر و نوشابه. در وعده شام هم کلا بی‌خیال غذاهای برنجی بشوید. در کنار این رعایت‌های غذایی، باید فعالیت‌های جسمی‌تان را هم زیاد کنید. زمین به آسمان رسید، آسمان به زمین رسید، باید روزی نیم‌ساعت پیاده‌روی کنید.

اما اگر می‌خواهید خیلی زودتر از اینها به نتیجه برسید، باید به رژیم غذایی کوتاه‌مدت رو بیاورید. این رژیم غذایی کوتاه مدت کمکتان می‌کند تا در عرض یک هفته تا ده روز به صورت کاملا اصولی چند کیلو وزن کم کنید:


صبحانه
اسم صبحانه رویش است. باید صبح خورده شود، نه لنگ ظهر!
2 عدد تخم مرغ آب‌پز
قهوه یا چای
1 عدد سیب

حواستان باشد که تخم‌مرغ‌ها را حتما باید با زرده بخورید. اگر کلسترول دارید، یعنی بیمار هستید، اصلا نباید این رژیم را بگیرید. فکر نکنید که می‌توانید به راحتی زرده‌های تخم‌مرغ را نخورید و آب از آب تکان نخورد! در این رژیم روی چربی زرده‌ها حساب شده.

از خودتان ابتکار به خرج ندهید و به جای سیب، میوه‌های دیگر را جایگزین نکنید. سیب‌ خاصیت آنتی‌باکتریال دارد و در مقابل بیماری‌ها بیمه‌تان می‌کند. تازه حسابی سرحال و شادابتان می‌کند و باعث می‌شود تا خود ظهر انرژی داشته باشید.

 

رژیم ناهار برای لاغر شدن
درست است که گرسنه هستید، اما خودتان را کنترل کنید و تا مرز انفجار نخورید! ناسلامتی می‌خواهید لاغر شوید.

گوشت قرمز یا ماهی کبابی یا آب‌پز
سالاد فصل بدون مایونز
2/1 لیوان آب کرفس

*سالاد فصل یعنی سالادی که در آن همه سبزی‌های آن فصل پیدا شود؛ مثلا الان که در فصل تابستان هستیم، سالادتان باید متشکل از خیار، گوجه، کاهو، کلم، قارچ و ذرت باشد. اینکه در این رژیم، سالاد به اندازه کافی گنجانده شده، حتما حکمتی دارد. معمولا رژیم‌دارها بعد از مدتی دچار بیماری یبوست می‌شوند اما با گرفتن این رژیم که کلی سبزی و میوه‌جات دارد، عمرا اگر این بیماری به سراغ شما بیاید.

*به جای آب کرفس نمی‌توانید کرفس بخورید. اولا اینکه اگر بخواهید آن همه کرفس بخورید، نفخ می‌کنید! دوما اینکه خود کرفس فیبر دارد و در این رژیم این فیبر محسوب نشده است. وقتی آب کرفس را می‌گیرید، در بافت آن شکست انجام می‌شود و فیبرش را از دست می‌دهد و این دقیقا همان چیزی است که برای گرفتن رژیم به آن نیاز داریم.

 

شام رژیم لاغری سریع
از قدیم گفته‌اند شام را به دشمنت بده! اما شما عجالتا تا زمانی که رژیم دارید، این توصیه را جدی نگیرید و از وعده شامتان نگذرید.

گوشت قرمز یا ماهی یا مرغ (کبابی یا آب‌پز) سبزیجات تازه و جوانه‌ها
چای یا قهوه
لیمو ترش تازه

*تعادل بین گوشت‌ها را رعایت کنید. اگر برای ناهار گوشت‌قرمز می‌خورید، سعی کنید برای شام ماهی یا مرغ بخورید. یا اگر یک شب گوشت قرمز می‌خورید، یک شب مرغ، شب سوم حتما ماهی بخورید، اگر ماهی دوست ندارید، نمی‌شود آن را از برنامه غذایی‌تان حذف کنید. الکی که نیست! روی امگا3 ماهی هم حساب شده.

*بعضی از آدم‌ها را دیده‌اید که بعد از تمام شدن رژیمشان علاوه بر لاغر شدن از ریخت و قیافه هم افتاده‌اند؟ دلیلش این است که پروتئین در این رژیم‌ها کم است و بدن مجبور می‌شود از عضلاتش هم استفاده کند تا سرپا بمانید. اما این رژیم به دلیل داشتن پروتئین کافی که از طریق گوشت، مرغ و تخم مرغ به دست می‌آورید، باعث می‌شود که فقط چربی‌تان بسوزد ولی برای عضله‌تان اتفاقی نیفتد.

*بهتر است برای سبزیجات تازه‌تان، از سبزیجات رنگی استفاده کنید؛ مثل گوجه، هویج، فلفل دلمه‌ای و...


میان وعده ، حذف نمی شود اما قطره چکان است!
اگر توقع دارید زمانی که رژیم می‌گیرید، آب توی دلتان تکان نخورد و گرسنه نشوید، یعنی یا برای لاغر شدن خیلی مصمم نیستید یا کلا تعریف درستی از رژیم ندارید! سلامتی و زیبایی حق افرادی است که اراده بهتر و قوی‌تری دارند. همین یک میان وعده را بخورید و شکر خدا را کنید این میان وعده را یا در فاصله صبحانه تا ناهار بخورید، یا در فاصله ناهار تا شام.

1 لیوان آب گوجه فرنگی یا
شیر کم‌چرب یا
یک عدد موز کوچک

*به همان دلیلی که قرار شد کرفس را جانشین آب کرفس نکنید، نمی‌توانید به جای آب گوجه فرنگی هم خود گوجه را بخورید.
*گوجه فرنگی حاوی ویتامین‌های A، B و C، پتاسیم، کلسیم، فسفر و آهن است و باعث می‌شود هم انرژی بدنتان تامین شود و هم سیستم‌های ایمنی‌تان تضعیف نشوند. بنابراین وقتی رژیم می‌گیرید با کوچک‌ترین چیزی کارتان به دکتر و سرم و آمپول نمی‌رسد!
*به جای موز هم میوه دیگری را جایگزین نکنید. موز 422 گرم پتاسیم دارد که هم به انقباض ماهیچه‌ای کمک می‌کند و هم سوخت و‌ساز بدنتان را افزایش می‌دهد. درست مثل این است که در حال ورزش کردن هستید!

هشدارها
*اسم این رژیم، رژیم شوک است و با گرفتن آن روزانه فقط 1000 کالری به بدنتان می‌رسد. این رژیم در دهه 30 و بین هنرپیشه‌های هالیوودی خیلی پرطرفدار بود. چون در مدت زمانی کوتاه، حسابی باربی می‌شدند!

*این رژیم فقط مخصوص 7 تا 10 روز است. تحت هیچ شرایطی بیشتر از این نگیرید که خونتان پای خودتان است!

*همراه کردن این رژیم با ورزش الزامی است. اگر حس پیاده‌روی روزانه ندارید، دنبال نتیجه درست و حسابی هم نباشید.

*در این رژیم فقط نوع غذاهایی که باید بخورید مشخص شده است. میزانش دست خودتان است. فقط یادتان باشد که قرار نیست خودتان را گول بزنید. قرار است لاغر شوید، پس فقط به اندازه‌ای بخورید که سیر شوید نه بیشتر.

*یادتان باشد که مواد غذایی این رژیم را باید بدون نان بخورید!

توصیه
هیچ رژیمی بدون فعالیت‌ بدنی یا همان ورزش به هیچ دردی نمی‌خورد. یادتان باشد که پیاده‌روی از نان شب هم واجب‌تر است. پیاده‌روی هم اصول و روش دارد.
*کفشتان مناسب باشد، با کفش پاشنه‌بلند پیاده‌روی نکنید. همین روزهاست که از شدت کمردرد نتوانید از جایتان تکان بخورید!

*وسیله سنگین نداشته باشید، این وسیله سنگین را نه در دستتان بگیرید، نه روی شانه‌هایتان بیندازید. تا می‌توانید سبک پیاده‌روی کنید.

*پیاده‌روی باید مستمر باشد، جلوی هر مغازه‌ای میخکوب نشوید و دوباره به راهتان ادامه بدهید! اگر قرار است نیم ساعت پیاده‌روی کنید، دقیقا تمام این نیم‌ساعت را به طور مفید پیاده‌روی کنید.

* با نظم قدم بردارید، اول جوگیر نشوید و تند تند قدم برندارید که آخر پیاده‌روی یک لاک‌پشت هم بتواند ازتان جلو بزند! از همان اول با یک ریتم خاص قدم بردارید.

*در سربالایی نروید، این تصور غلط که هر چه بیشتر عرق کنید، زودتر لاغر می‌شوید را از ذهنتان پاک کنید. عرق کردن نشانه سوزاندن چربی نیست، یک فعالیت طبیعی برای دفع گرمای بدن است. یک لیوان که آب بخورید، دوباره به پله اول برمی‌گردید!

ضد توصیه
*این درست که در زمان ابوعلی‌سینا به چاقی «ام‌الامراض» می‌گفتند. اما این دلیل نمی‌شود که برای از بین بردن این ام‌الامراض، هزار و یک مرض دیگر هم بگیرید! آن هم با این نسخه‌های نامعقول!

*قرص‌های ضد اشتها: این قرص‌هایی که مثل نقل و نبات می‌خورید تا اشتهایتان کم شود، دمار از روزگار تان در می‌آورند. افزایش ضربان قلب، فشار خون، یبوست، کم‌خونی، تشنگی زیاد، اضطراب، گیجی، خشکی دهان و سردرد علائم این قرص‌ها هستند. این قرص‌ها را حتما باید یک پزشک یا یک رژیم‌درمان توصیه کند.

*بالن معده: این هم یک راه برای کم کردن اشتهاست. به این ترتیب که یک کیسه به اندازه تخم‌مرغ در معده می‌گذارند تا فضای معده را پر کند و اشتها را کم کند. اما این روش هم برای هر کسی توصیه نمی‌شود.

*عمل‌های جراحی: این عمل‌ها فقط برای افرادی که اضافه‌وزنشان از 30 کیلو گذشته باشد و هیچ توانی برای وزن کم کردن نداشته باشند، توصیه می‌شود؛ آن هم فقط به دستور پزشک متخصص. سرخود سراغ این عمل‌ها نروید که کمترین عارضه‌شان عفونت‌های وسیع الطیفی است که خدای نکرده در نهایت حتی می‌تواند به مرگ هم منجر شود.
تست BMI
برای اینکه بدانید بدنتان در چه وضعی است و از نظر علمی وزن نرمال دارید یا دچار اضافه وزن یا چاقی هستید، باید تست Body mass index یا همان BMI را انجام بدهید. فقط یادتان باشد این فرمول برای گروه سنی بالای 18 سال است. اگر BMIتان:

بین 15 تا 19 باشد، لاغر هستید.

بین 19 تا 25 باشد، وزنتان نرمال است.

بین 25 تا 30 باشد، اضافه وزن دارید.

بین 30 تا 35 باشد، چاقی درجه یک (متوسط) دارید.

بین 35 تا 40 باشد، چاقی درجه دو (شدید) دارید.

40 به بالا باشد، چاقی درجه سه (مفرط) دارید


نظر

شاخص حجم بدن (Body Mass Index = BMI) فرمولی است که توسط آماردان بلژیکی ، آدولف کتلت (Adolphe Quetelet) توسعه یافت.BMI در واقع مرجعی برای نشان دادن میزان حجم بدن می باشد و دقیق ترین معیار جهانی چاقی است.با استفاده از این مقیاس می توانید متوجه شوید که آیا دچار کمبود وزن هستید ، اضافه وزن دارید و یا اینکه طبیعی هستید!

نحوه  اندازه گیری

اگر میخواهید BMI خود را به صورت دستی اندازه گیری کنید فرمولی وجود دارد که می توانید برحسب آن این کار را انجام دهید.این مقیاس کاملا دقیق می باشد و تنها به دو متغیر وزن و قد شما بستگی دارد.

فرمول اندازه گیری BMI

فرمول اندازه گیری bmi

فرمول اندازه گیری bmi

BMI = (وزن بر حسب کیلوگرم) تقسیم بر (قد بر حسب متر به توان 2)

تفسیر و مفهوم عدد BMI

شما می توانید عدد بدست آمده از فرمول بالا را با جدول زیر مقایسه کنید:
BMI کمتر از 18.5  = کمبود وزن
BMI بین 18.5 تا 24.9  = طبیعی
BMI بین 25 تا 29.9 = اضافه وزن
BMI برابر 30 و بیشتر = چاق


نظر

- ‏اسکار ویژه بهترین نقش سی و یکم هم به جناب حداد اعطا شد.
 


2- ‏الان مامان دی کاپریو آش رشته ای رو که نذر کرده بود داره بین همسایه ها پخش میکنه.
 


3- «تمومش کن، بعدا صحبت می کنیم.» لامصب خیلی کلاس داره، چن بار موقعیتش پیش اومده استفاده کنم اما همش یادم می ره فقط می گم حرف مفت نزن!
 


4- خونه ما به قدری پشه مشه و حشرات موذی داره که اگه نشنال جئوگرافیک بیاد اینا حداقل 10 تا موجود ناشناخته به جهان معرفی می کنه.

 

گروه اینترنتی سالیجون
آخ جون، من از تهران کاندید نشدم!
 


5- یه خونه دوبلکس هم نداریم پله داشته باشه، با شوهرمون که حرف مون شد، بغض کنیم، دست مونو بگیریم جلو دهن مون بدو بدو پله ها رو بریم بالا؛ خیلی کلاس داره. الان من دو قدم از پذیرایی دور شم می افتم تو مستراح!
 


6- ‏غمگینم مثل پاندایی که تو تلویزیون رنگیم سیاه سفید نشونش میده.
 


7- چرا تو مراسم ختم خرما پخش می کنن؟ چون سیاهه؟ من اگه زبونم لال مُردم پاستیل نوشابه ای بدین که ملت حال کنن.
 


8- ‏اسامی ای که تو اسکار اعلام میشه بعنوان برنده هنوز قطعی نیست و شمارش ادامه داره.

 

گروه اینترنتی سالیجون
لیست میهمانانِ برنامه ماه عسلِ سال آینده.
 


9- ‏به ستاد انتخابات شیراز زنگ زدیم میگیم چرا نتایج انتخابات رو اعلام نمیکنید؟ میگه عامو اینا قراره خرداد برن مجلس بری چی چی عجله میکنین؟
 


10- ‏دختره اومده نوشته پسرا خیلی پیچیدن. ما اگه پیچیده ایم که شما انتگرال سه گانه ای!
 


11- ‏بالای درب کافه ها باید بنویسن با احتیاط وارد شوید، خطر جو گرفتگی!
 


12- نمودار امید به زندگیم نشسته گوشه اتاق داره چاوشی گوش میده. خیلی واسش نگرانم.

 

گروه اینترنتی سالیجون
سی و یکم شدی!
 


13- دقت کردین تنها چیزی که تو ایران ارزون می شه سیم کارته؟
 


14- یه نصیحت به بچه پولدارا، قبل اینکه با پولای باباتون پز بدید یه نگاه بندازید ببینید باباتونم می تونه با شما پز بده یا نه؟
 


15- از بهارستان رد شدم جلوی مجلس یه بنر زده بودن نوشته بود: با مدیریت جدید.
 


16- آدم قطع نخاع بشه ولی استیکر اشتباهی نفرسته. درد کشیده هاش میفهمن حرفمو.

 

گروه اینترنتی سالیجون
- اینجارو؛ تو هم داری حذف میشی
- تو رو قرآن دیگه رفرش نکن
 


17- حالا که نتایج رای گیری تو تهران مشخص شده، باید جهت رانندگی توی ایران رو عوض کنیم. همه به لیست انگلیسی رای دادن، فرمون ماشینها هم بیاد سمت راست.
 


18- یادتونه یه زمانی یه سری بودن که به پلی استیشن می گفتن سونی؟ الان اینا بزرگ شدن به آیفون می گن اپل.
 


19- ‏در سرزمین من هر غذایی را که نمفهمند سفارش میدهند.
 


20- ضخامت دیوار بعضی آپارتمان ها یه جوریه همسایه با کنترل تلویزیون کانال رو عوض می کنه مال ما عوض می شه.

 

گروه اینترنتی سالیجون
 


21- مردم از ننه باباشون ویلا و ماشین و پول به ارث می برن، من از بابام صافی کف پا به ارث بردم از مامانم آلرژی!
 


22- اینقدر خوشم میاد از بچه هایی که با استاد صحبت می کنن و تمام وقت کلاس رو مین گیرن! خدا خیرشون بده.
 


23- مادرای این دوره و زمونه واسه تربیت بچه ها از دی وی دی های آموزشی استفاده می کنن. قدیما مادر ما فقط از یه پکیج آموزشی که شامل دمپایی، یه متر شیلنگ، فلفل قرمز، قاشق داغ بود استفاده می کردن! خیلی هم خوب تربیت شدیم والا!
 


24- امروز تا تونستم گاز دادم و آلودگی ایجاد کردم. تا بتونم نقش کوچکی برای تعطیلی فردای فرزندان این مرز و بوم داشته باشم. همچین آدمای مهربونی هستیم.

 

گروه اینترنتی سالیجون
 


25- تنهایی بعنی وقتی داری سیب زمینی سرخ می کنی، یه لاشخورم دورت پیدا نشه تا ناخونک بزنه.
 


26- امروز از دانشگاه آزاد زنگ زدن بیا ثبت نام کن؛ تعجب کردم گفتم من که آزمون شرکت نکردم. گفت اون روز تو تلگرام به دوستت گفتی شاید تو آزمون ارشد شرکت کنی، ما ثبت نامت کردیم. آزمون هم جات دادیم. الان ترم دو هستی، نگران نباش درست خوبه؛ فقط شهریه بدهکاری!
 


27. شما به سیستم انتخاباتى آمریکا مینازید؟ ما خودمون "ویدئو مذگان" داریم.
 


28. هزینه تبلیغاتى هیلارى کلینتون از آغاز کمپین تا الان: 44 میلیون دلار
هزینه تبلیغاتى لیست امید از آغاز تا پایان: یه ویدیو و چندتا دابسمش

 

گروه اینترنتی سالیجون
آره داداش! تهران مال ماست!
 


29. ‏حداد عادل left the group.
 


30. قرار شده حداد عادل چون سبکه رو پای هاشم‌زایی بشینه.
 


31. بدون لابی شمقدری، دی کاپریو گلدونم نمیگرفت.
 


32. دیکاپریو امشب با گرفتن اسکار رزومه افتخاراتش کامل میشه و فقط حسرت داشتن سیمرغ جشنواره فجر براش میمونه.

 

گروه اینترنتی سالیجون
لطفا همگی از همون در برید بیرون. ممنون!
 


33. ستاد انتخابات افتاده دست اصغر فرهادی، شمارش آرا به صورت پایانِ باز تمام شده!
 


34. آخرین برگه رای از دستشون ول میشه می‌افته تو لیوان چایی. بعد مجبور میشن ببرن خشکش کنن اتو بزنن بندازن خشک بشه بعد نتایج رو اعلام کنن.
 


35. تو فیسبوک هنوز تازه دارن دعوت می کنن به رای دادن.
 


36. تو صفحه کوچک زاده یکی کامنت داده حالا این حرفا رو ولش کن، کی کلمه ی نماینده رو از بیوت برمی داری گلم؟

 

گروه اینترنتی سالیجون
همش این همه مونده بود تا نماینده شم!
 


37. هاشمزائی حس دانشجویی رو داره که با 9.5 افتاده بود ولی تو ثبت نهایی نمرات نمره‌ش 10 شد.
 


38. دیروز تلویزیون با یارو مصاحبه میکرد میپرسید برنده واقعی این انتخابات کیه؟ که ینی یارو بگه مردم، اونم گفت خب طبعا کسی که رای بیشتری بیاره :)))
 


39. شمارنده‌ها چون تعداد رأی‌ها رو حفظ می‌کنن، وسطش اگه اشتباه کنن باید از اول بشمارن واسه همین طول می‌کشه. هی یادشون می‌ره طرف چندتا رأی داشته.
 


40. استاندار تهران: یه صندوق رأی هم پیک موتوری داشته می‌آورده خورده زمین همین الان رسید به ابالفضل دروغ نمی‌گم ببین زانوشو. اینم بشماریم تمومه.
 


41. استاندار تهران: آخ ببخشید یه دوتا رأی افتاده بود زیر میز الان دیدیم، این دیگه آخریشه بقرآن.

 

گروه اینترنتی سالیجون
ممنون از جنبه بالایتان :)

 

 
42. شیشه عقب ماشینه نوشته بود: "چهل روز گذشت، پدرم برنگشت" و تو اتوبان لایی میکشید، یعنی میخواست دست هممونو بگیره ببره پیش باباش.
 


43. آرامش دو گیتی تفسیر این دو حرف است با دوستان هلو های، با دشمنان اوکی بای.
 


44. کافیه خسته باشی و سوار مترو شی، یهو مترو به خانه سالمندان تبدیل میشه و نمیتونی بشینی.
 


45. ‏امروز دوتا پیرمرد چینى اومده بودن تو مترو، قشنگ مشخصه پیرمرداى خودمون تموم شده دولت داره پیرمرد وارد میکنه صندلى ها از جوون خالى شه.

 

شوخی‌های جالب شبکه‌های اجتماعی (234)
من نباشم کی به شما ها آب میده؟!
 

46. ‏رفتم انجمن اسلامی گفتم من میخوام کار سیاسی، مدنی و اجتماعی کنم، گفتن فعلا ماهی قرمز نخر تا ببینیم چی میشه.
 


47. رادیو درمورد اسکیمو ها حرف میزد، یه دکتر دعوت کرده بودن که سفر کرده بود قطب. ازش پرسیدن از اسکیموها بگید، گفت من سفرکردم قطب جنوب، اونجا اسکیمو نداره.
 


48. یک عمر زهرچه واژه ایراد گرفت
ایراد ز شاگرد و ز استاد گرفت
حداد که رای می گرفتی همه عمر
دیدی که چگونه رای، حداد گرفت
 


49. ‏ما هیچی اصلا، اما وقتی موهاتون یه رنگ و ابروهاتون یه رنگ دیگه میکنید، حس نمیکنید به جوری شدید؟!

 

شوخی‌های جالب شبکه‌های اجتماعی (234)
 

50. ‏یه بار رفتیم دوره ی نِتورک مارکتینگ، یارو مى گفت این سیب زمینی رو مى بینى؟ تو یه ماه دیگه بنز مى خرى.
 


51. ‏یه زلزله هم نمیاد تو تکون دادن خونه کمکمون کنه دم عیدی.
 


52. بابام نمیدونست سرچ چیه داشت جدول حل میکرد منم گوگل میکردم. از جزایر ژاپن؟ گفتم اوسومی تاکارا. همونجا نت قطع شد گفت از ظروف اشپزخانه. گفتم پرگار.
 


53. کشیدن هر نخ سیگار 3 دقیقه از عمر کم میکنه. دلیل خاصی هم نداره. کشیدنش حدودا همینقدر زمان میبره.

 

شوخی‌های جالب شبکه‌های اجتماعی (234)
آقا پاشو، چهار سال استراحت تموم شد!
 

54. گردن زرافه ها جوری درازه که فکر کنم وقتی غذا رو قورت میدن؛ غذاهه تو راهِ معده واسه ناهار و دستشویی چند جا میزنه بقل.
 


55. کسی تاحالا عروس دریایی رو قبل عروسیش دیده؟
 


56. یبارم رفیقای بابام واسه عیادتش با دسته گل اومدن. ما تا دو هفته بعدش به همسایه ها میگفتیم اینا خواستگار بودن جواب رد دادیم.
 


57. بابام میگه کانال چیه؟ میگم همون گروهه ولی فقط یارو میتونه حرف بزنه شما نمیتونین چیزی بگین. میگه یکی از اینا برای منم بزن اون تو باهات حرف بزنم.

 

شوخی‌های جالب شبکه‌های اجتماعی (234)
خوابگاهِ پسران، دانشگاه شهید بهشتی
 

58. ‏شما شامپو وقتی تموم میشه آبش نمی‌کنید دوباره مصرف کنین؟ من آب معدنی هم‌ دوباره توش آب میریزم که یهو مواد معدنیش‌ نچسبیده باشه به بطری.
 


59. کی میشه گوگل آدرس com.لخخلمث.www رو هم بخره خیال مارو راحت کنه؟
 


60. ‏خب فرزاد فرزین انقدر "شین" دوست داره اسمشو بزاره شهرزاد شهرزین. والا!
 


61. ‏کاش دست فروشی که خودسوزی کرد رو با بیل بهش میزدن و مینداختنش پشت وانت، شاید بهش توجه می‌شد.

 

شوخی‌های جالب شبکه‌های اجتماعی (234)
تا کمتر از یه ماه دیگه قیافه مهمونا پشت آیفون
 

62. ‏قشنگ معلومه واسه پیتزا ها تو یخچال کلاس تقویتى میذارن که وقتى میمونن انقد خوشمزه میشن.
 


63. بهترین راه واسه تشخیص این که تو ترمینال جنوب گوشیتو زدن اینه که هنزفری بذاری بذاری گوشت آهنگ پلی کنی. هر وقت صدا قطع شد یعنی گوشیتو بردن.
 


64. بچه بودیم انقدر تو فقر زندگی میکردیم که یه بار رفتیم مهمونی موز داشتن، گفتم مامان چرا اینا خیاراشون زرده؟
 


65. دولت الکترونیک تو ایران اینطوره که با اینترنت اکسپلورر وارد سایت میشی مدارکو آپلود میکنی سپس با در دست داشتن همون مدارک میری امضاها رو بگیری.

 

شوخی‌های جالب شبکه‌های اجتماعی (234)
اینجوری این زن تو تبلیغ بانک تجارت موقع دیدن قبض آب و برق خوشحال میشه،من موقع حقوق گرفتنم خوشحال نمیشم!
 

66. دقت کردین همیشه وقتی 3 تا پسر با یه 206 برن دور دور، اونی که پشت نشسته مثل اسبی که سرش از طویله بیرونه، سرشو از بین 2 تا صندلی میاره جلو.
 


67. راستش رو بخواید من به لیست امید رای ندادم نه اینکه بگم امید خواننده ی بدیه ولی خب من طرفدار معین هستم.
 


68. تو شهر ما مردم علاوه بر شناسنامه ی خودشون شناسنامه ی اموات رو هم آورده بودن تا باهاش رای بدن...ینی میخام بگم مرگ پایان زندگی نیست.
 


69. زمان هیتلر یهودیا هرچقد هم عصبانی میشدن نمیتونستن از کوره در برن.

 

شوخی‌های جالب شبکه‌های اجتماعی (234)
سعی نکردن هدبندو هم رنگِ شال دربیارن!
 

70. خود شلوار جین هم تا میاد خونشون شلوار کردی میپوشه اونوقت یه عده هستن تو خونشون با شلوار جین میگردن.
 


71. اصغر فرهادی تو خونشون بچه هاشو میزنه به زور نمیزاره 2 قسمت آخر سریال هارو ببینن معتقده بچه باید از الان رو پای خودش آخرشو حدس بزنه.
 


72. از کل سه تا کتاب عربی دبیرستان فقط یه جمله هنوز تو یادم مونده : پس شد آنچه شد :)))
 


73. تو سریالای ایرانی هروقت یه زنی میفهمه نازاست و تو شهر داره از فرط ناراحتی ول میچرخه بدون شک یه بچه از پشت شیشه یه ماشین باهاش بای بای میکنه.

 

شوخی‌های جالب شبکه‌های اجتماعی (234)
باب اسفنجی هستن!